skip to Main Content

سوالات متداول در رابطه با ارسال سفارشات

خرید اینترنتی کتاب پزشکی از نشر اشراقیه

در زیر برخی از سوالات مهم و متداول شما دوستان عزیز جمع آوری شده است که با مطالعه آن ها می توانید با خیالی آسوده تر خرید نمائید، همچنین اگر سوالی دارید که در زیر به آن اشاره نشده است می توانید آن را از طریق شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۱۰۹۸۸ با ما در میان بگذارید .

  • √ پس از ثبت سفارش چه مدت زمانی طول میکشد تا محصول برای مشتری ارسال شود؟

تمامی سفارشات طی حداکثر ۲۴ ساعت (به غیر از ایام تعطیل همانند روز جمعه) پس از ثبت سفارش از طریق پست پیشتاز و یا سفارشی ارسال خواهند شد. همچنین سفارشاتی که قبل از ساعت ۱۰ صبح ثبت شوند در همان روز ارسال خواهند شد.

√ چند روز پس از ثبت سفارش محصول خریداری شده به دست مشتری می رسد؟

همانطور که در بالا اشاره شد تمامی سفارشات حداکثر ۲۴ ساعت (به غیر از ایام تعطیل همانند روز جمعه) پس از ثبت سفارش از طریق پست پیشتاز یا سفارشی ارسال خواهند شد،. سفارش های پست پیشتاز حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری و سفارش های پست سفارشی تا ۷۲ ساعت کای به دست شما خواهد رسید .

√ اگر مشتری فاصله مکانی زیادی با مکان فروشگاه شما داشته باشد و یا مثلا ساکن یکی از روستاهای دوردست با مکان شما باشد آیا باز هم امکان خرید برای او امکانپذیر است؟

تمامی سفارشات از طریق پست برای شما ارسال می گردند و اصلا فاصله مکانی خریدار با مکان فروشنده مهم نیست چراکه از طریق سیستم های پستی این امکان وجود دارد تا شما هر بسته ای را به هر نقطه از ایران که بخواهید ارسال کنید، پس نگران این موضوع نباشید.

√ چطوری مشتری می تونه محصول خریداری شده را لحظه به لحظه پیگیری کنه تا بتونه در زمان تحویل کالا از طرف مامور پست خودش خونه باشه و سفارش تحویل بگیره؟

پس از تحویل بسته به اداره پست، که معمولا ساعت ۱ هر روز ظهر است البته به غیر از روزهای پنج شنبه که ساعت ۱۱ صبح اینکار انجام میشه، کد رهگیری تا ساعت ۵ عصر همان روز قابل دسترسی است که میتوانید از طریق پنل کاربری خود آن کد را دریافت کنید , البته این کد برای شما ایمیل و پیامک هم میشود . با تمام این اوصاف نگران نباشید . بدون پیگیری شما هم قطعا سفارشات به دست شما خواهد رسید .

در عین حال اگر نیاز به کد رهگیری داشتید میتوانید بعد از دریافت و یا مشاهده کد رهگیری پستی می تونید وارد سایت اداره پست به نشانی (www.itemtracking.post.ir) شوید و با وارد کردن کد بیست رقمی رهگیری پستی به صورت لحظه به لحظه از مکان بسته سفارشی خود با خبر شوید.

√ در هنگام بسته بندی آیا اسمی از فروشگاه شما و یا خود محصولات بر روی بسته درج میشه؟ خودتون که میدونید تو شهرهای کوچیک همه همو میشناسن، آیا مامور پست که میاد بسته تحویل بده میدونه داخل بسته چیه؟
خیر – خیر

عملیات بسته بندی در خود محل فروشگاه انجام می شود و در هنگام بسته بندی به غیر از آدرس فرستنده و آدرس گیرنده هیچ چیز دیگری نوشته نخواهد شد و همچنین برای بسته بندی از کارتون های استاندارد مخصوص استفاده میگردد که هیچ تصویر و یا نوشته ای بر روی آن درج نشده.

مطمئن باشید که مامور پستی که برای تحویل محصول به درب منزل شما خواهد آمد هیچ اطلاعی در مورد محتویات بسته پستی ندارد و از آجا که بسته پستی به صورت خیلی دقیق و کامل مهروموم می شود و هیچ شخصی نه حق قانونی دارد و هم نمی تواند بسته را باز کند، پس خیالتان راحت باشد که به هیچ وج ماموران اداره پست از محتویات بسته هیچ اطلاعی ندارند.

√ چرا امکان ثبت سفارش به صورت پرداخت در درب منزل نیست؟

با توجه به مشکلات عدیده ای که برای سفارشات پرداخت در محل به وجود آمده است (از قبیل طولانی شدن مراحل ارسال به علت سیر مراحل اداری در این حالت، برگشتی بالا به علت عدم مراجعه مامورین اداره پست به آدرس مشتری، هزینه ارسال بیشتر به علت اخذ هزینه خدمات و ارزش افزوده از مشتری، عدم تحویل گیری سفارش از طرف برخی افراد بی مسئولیت و …) که نارضایتی مشتریان را به دنبال داشته است، این حالت حذف شده و سفارش محصولات فقط به صورت پرداخت آنلاین مقدور می باشد. در این حالت سفارشات سریعتر و با هزینه کمتر به مشتریان ارسال شده و درصد برگشتی ها نیز نزدیک به صفر می باشد.

0 دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top