skip to Main Content

سال نو مبارک ، سفارش های کتب فارسی که از تاریخ ۲۶ اسفند ثبت میشوند از تاریخ ۶ فروردین و کتاب های زبان اصلی از ۱۸ فروردین ارسال خواهند شد.

شرایط و قوانین

کاربر گرامی، خرید و ثبت سفارش از اشراقیه یا ورود به پروفایل شخصی و یا هر موضوعی که به استفاده از وب سایت اشراقیه مرتبط باشد، در هر زمان به معنی پذیرفتن شرایط و قوانین این مجموعه تلقی می شود.

شرایط عمومی

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اشراقیه برای ارسال هر سفارش، از اطلاعات آدرس انتخابی استفاده خواهد

تمامی قوانین، اصول و رویه های جاری در اشراقیه با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و بر مبنای آیین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.

هرگونه سوء استفاده از نام وب سایت “اشراقیه” و خدمات مرتبط با آن ممنوع بوده و مشمول پیگرد قانونی خواهد بود.

تعاریف و توضیحات

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اشراقیه اقدام نماید.

نحوه ارتباط با مشتریان محترم

تنها مرجع رسمی اشراقیه وب سایت www.eshraghie.com , info@eshraghie.com است.

زمانی که شما سفارش و خرید خود را ثبت می کنید و یا انتقاد و پیشنهاد خود را مطرح می کنید، اشراقیه بصورت الکترونیکی به شما پاسخ می دهد.

حسب این موضوع جهت اطلاع رسانی از محصولات و رویدادهای جدید، اشراقیه برای اعضای وب سایت ایمیل ارسال خواهد کرد و یا ممکن است از طریق برنامه تلگرام به شماره همراه شما که قبلا در وب سایت ثبت شده است پیامک ارسال کند.

در نظر داشته باشید شماره همراه   09213989546 تنها شماره ای است که اشراقیه از طریق برنامه تلگرام و واتساپ برای مشتریان محترم پیامک ارسال می کند، برای ارتباط با اشراقیه می توانید از طریق تلگرام ، ایمیل و یا شماره ثابت ۶۶۴۱۰۹۸۸ با ما در ارتباط باشید.

حریم شخصی کاربر و توصیه هایی در این مورد

با توجه به این که کلیه اطلاعات در پنل کاربری، قابل ویرایش و تغییر است کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند. گفتنی ست در صورت رعایت نکردن این موارد، اشراقیه مسئولیتی در این باره نخواهد داشت.

سایر توضیحات

اشراقیه هیچ گونه مسئولیتی در قبال سایت هایی که لینک آن ها در این صفحه نمایش داده می شود، ندارد. با توجه به این که این سایت‏ها از سوی اشخاص حقیقی یا حقوقی خارج از کنگره اداره می‌شوند، اشراقیه ضمانتی درباره محتوای این سایت ها نخواهد داشت.

ارسال نظرات، نقد، تجربیات

لطفاً مقررات زیر را برای ارسال نظرات مطالعه فرمایید.

استفاده از کلمات نامناسب و غیر اخلاقی، درج پیام ها یا لینک های تبلیغاتی و یا اطلاعات شخصی از قبیل شماره تلفن و… در بخش های مربوط به نظر کاربران ممنوع است و در صورت درج، نمایش داده نخواهد شد. افزون بر این اشراقیه هیچ گونه مسئولیتی در قبال درستی یا نادرستی نظرهای ثبت شده ندارد.

مقررات ثبت و ارسال سفارشات

امکان ثبت سفارش در اشراقیه در تمام ایام هفته و ۲۴ ساعته میسر خواهد بود و کلیه سفارشات در صورت موجود بودن در انبار بلافاصله در روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و ارسال خواهند شد.

کلیه اطلاع رسانی سفارشات از طریق ایمیل و پیامک و تلفن یا تلگرام به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید و اشراقیه نهایت دقت را دارد تا تمام سفارشات ثبت شده ارسال و تحویل مشتریان محترم قرار گیرد اما در صورتی که بعد از ثبت سفارش و یا پرداخت وجه، موجودی کالا به اتمام برسد، اشراقیه حق لغو کردن آن و استرداد وجه سفارش به کاربر را دارد و این موضوع بدون اطلاع قبلی برای اشراقیه محفوظ خواهد بود، در اینصورت مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده محصول دیگری را جایگزین کند که در غیر اینصورت برای لغو سفارش مبلغ آن حداکثر ظرف مدت بیست و چهار ساعت فقط به شماره حسابی که با آن خرید شده بود واریز خواهد شد. برای سفارشاتی که تحویل گیرنده شخص دیگری است و یا بصورت هدیه می باشد و مبلغ سفارش قبلاً پرداخت شده است، لازم است تحویل گیرنده کارت شناسایی همراه داشته باشد. همچنین در صورت اطلاعات ناقص و اشتباه سفارش قابل پیگری نخواهد بود

Back To Top
preloader