skip to Main Content

سال نو مبارک ، سفارش های کتب فارسی که از تاریخ ۲۶ اسفند ثبت میشوند از تاریخ ۶ فروردین و کتاب های زبان اصلی از ۱۸ فروردین ارسال خواهند شد.

بهترین و جدیدترین کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی

کتاب‌های رفرنس علوم پایه پزشکی

اولین قدم برای موفقیت در رشته پزشکی، تهیه کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی است. کتاب‌های علوم پایه پزشکی کتاب‌هایی هستند که دانشجویان این رشته در ابتدای تحصیل باید آن‌ها را مطالعه کنند؛ هرچند که در دانشگاه‌های مختلف کشور، منابع متفاوتی معرفی میشوند، اما یک سری کتاب‌ها اغلب مشترک هستند.

حتی اگر لیست کتاب‌هایی که شما باید تهیه کنید متفاوت هست هم نگران نباشید، چرا که سایت اشراقیه تمامی کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی را در فروشگاه خود دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی را به شما معرفی کنیم.

آناتومی اسنل

آناتومی اسنل درسی است که هر دانشجوی علوم پایه پزشکی باید مطالعه کند. این کتاب در جلدهای مختلف عرضه شده است، اما تمام پکیج آن را می‌توانید از سایت اشراقیه تهیه کنید.

کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی

فیزیولوژی گایتون

فیزیولوژی گایتون نیز یکی دیگر از کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی است که عموما توسط هر استادی پیشنهاد می‌شود. این کتاب دو جلدی است و حتی کتاب‌ به صورت خلاصه وار نیز توسط انتشارات تیمورزاده در ۶ جلد ارائه شده‌اند تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانید به آن‌ها مسلط شوید. به همین دلیل از این قسمت می‌توانید برای مشاهده تمامی آن‌ها اقدام کنید.

بیوشیمی دولین با کاربرد بالینی – دوره ۲ جلدی

این کتاب بحث واضح و دقیقی در مورد بیوشیمی سلول‌های یوکاریوتی، به ویژه آن‌هایی که از بافت پستانداران وجود دارند، وقایع بیوشیمیایی را در سطح سلولی با فرآیندهای فیزیولوژیکی بعدی در کل حیوانات مرتبط می کند‌، و نمونه‌هایی از فرآیندهای بیوشیمیایی غیر‌طبیعی در بیماری انسان را نقل می‌کند. این سازمان و محتوا با هم گره خورده‌اند تا تصویر کاملی از بیوشیمی و نحوه ارتباط آن با بیماری‌های انسانی را در اختیار دانشجویان قرار دهند.

بیوشیمی دولین نیز یک کتاب دو جلدی است که جزو کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی طبقه‌بندی می‌شود.

کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی

آسیب شناسی رابینز

آسیب شناسی رابینز ۲۰۱۸ بخشی از خانواده رابینز و کوتران است. این کتاب شیرین و خواندنی، به‌صورت مصور ارائه شده و اصول اصلی آسیب شناسی را در بر دارد که می‌تواند بهترین گزینه برای دانشجویان باشد. کتابی که خدمت شما معرفی می‌کنیم کاملا بازنگری شده و با تاکید جدی بر پاتوژنز و ویژگی‌های بالینی بیماری‌، افزودن آثار هنری جدید و نمودارهای شماتیک بیشتر یک کتاب همه جانبه برای جمع‌بندی نیز می‌باشد.

کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی

ایمونولوژی وجگانی

ایمونولوژی وجگانی چاپ چهاردهم و ویرایش سال ۱۳۹۹می‌باشد. مباحث این کتاب شامل آنتی ژن، آنتی بادی، سیستم کمپلمان، سیستم اصلی سازگاری نسجی، ایمونوژنتیک، پردازش و عرضه آنتی ژن، مولکول های ایمونولوژیک، انتقال پیام در لنفوسیت‌ها، سایتو کاین‌ها، کمو کاین‌ها و… می‌شود. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر راجب این کتاب را از این قسمت مطالعه کنید.

کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی

بافت شناسی جان کوئیرا

کتاب زبان اصلی؟ خلاصه کتاب؟ ترجمه‌های گوناگون؟ دیگر چه چیزی نیاز دارید؟ شما از این قسمت می‌توانید به انبوهی از کتاب‌های بافت شناسی جان کوئیرا دست پیدا کنید.

کتاب‌های روانشناسی هیلگارد

دکتر سوزان نولن هوکسما استاد روانشناسی دانشگاه ییل بود. وی دکترای خود را در روانشناسی بالینی از دانشگاه پنسیلوانیا دریافت کرد. تحقیقات نولن هوکسما بر میزان افسردگی بیشتر زنان در مقایسه با مردان و تاثیرات شایعه در افسردگی تاکید دارد. او علاوه بر مقالات ژورنالی مختلف، ۱۲ کتاب از جمله کتاب‌های علمی‌، کتاب‌های درسی و کتاب‌هایی را برای مخاطبان غیر‌روحانی منتشر کرده است. کتاب‌های این بزرگوار امروزه به عنوان منابع اصلی درسی در دانشگاه‌های کشور تدریس و در دسته بهترین کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی نیز قسمی‌شوند. در این قسمت می‌توانید ترجمه و جلدهای مختلف کتاب‌های او به‌همراه خلاصه‌ای از کتاب‌های او را مطالعه کنید.

برای آشنایی بیشتر با زندگی ایشون می‌توانید از سایت ویکی پدیا استفاده کنید.

انگل شناسی پایه

این کتاب انگل شناسی شامل مباحث انگل شناسی‌، قارچ شناسی و حشره شناسی است به عنوان یک منبع مناسب برای آزمون جامع علوم پایه مطالب مهم و کاربردی و مورد توجه طراحان آزمون را پوشش می‌دهد و متناسب با نیاز داوطلبان برای کسب نمره مطلوب در آزمون جامع دوره علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی گردآوری شده است .درسنامه ابتدای هر مبحث با توجه به اهمیت مطالب نوشته شده و با در نظر گرفتن زمان محدود داوطلبان از توضیحات غیر‌ضروری کاسته شده است. در ادامه در هر مبحث به‌صورت مجزا سوالات مهم و پر تکرار با هدف یادگیری بهتر موضوع و آشنایی با نحوه پاسخ دادن به سوالات آورده شده‌اند.

کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی

باکتری و میکروب‌‌شناسی مورای

کتاب باکتری شناسی مورای کتاب بسیار پیگیده ای به لحاظ محتوای متنی بود و بین دانشجویان همواره به عنوانی تکستی سخت و ثقیل شناخته میشد اما در ویرایش جدید این کتاب یعنی ویرایش نهم باکتری شناسی مورای عملا کتاب تا حدود زیادی ساده سازی شده است . در کتاب توضیحاتی به زبان ساده و روان را به شما ارائه می‌کند. ترجمه این کتاب کاملا به روز و قابل فهم است و تمام خطوط آن از مفاهیم کلیدی در میکروب شناسی پزشکی، ایمونولوژی و میکروب‌هایی که باعث بیماری انسان می‌شوند بهره گرفته‌اند.

پوشش شفاف، کامل و زبان جذاب اصول اساسی، ایمونولوژی، تشخیص آزمایشگاهی، باکتری شناسی، ویروس شناسی، قارچ شناسی و انگل به شما کمک می‌کند تا بر مقدمات میکروب شناسی تسلط یابید، برای دوره‌های بعدی تخصصی آماده شوید و بهترین نمرات را در امتحانات کسب کنید. به همین دلیل است که کتاب‌های مورای یکی از بهترین کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی هستند.

شما از این قسمت می‌توانید جلدهای مختلف کتاب را مشاهده کنید.

جنین شناسی لانگمن

جنین شناسی لانگمن یکی از اولین کتاب هایی است که دانشجویان پزشکی با آن آشنا میشوند . این کتاب در ایران با ترجمه های مختلفی ارائه شده است . یکی از بهترین ترجمه های این کتاب ترجمه ی دکتر مهدی زاده میباشد . یکی دیگر از نقاط قوت این کتاب خلاصه فصل‌های مختصر‌، نمودار ها و مباحث کلینیکی‌، مشکلات بالینی و شیوه نوشتن واضح و مختصر است که باعث می‌شود موضوع در طی دوره‌های مختلف، برای دانشجویان گیرا و جذاب باشد.

در سایت نشر اشراقیه شما میتوانید هم تکست اصلی این کتاب را تهیه بفرمایید و هم اینکه ترجمه های مختلف آن را مشاهده و در صورت نیاز تهیه بفرمایید

ژنتیک پزشکی امری ۲۰۲۲

این کتاب نوشته امری و ویرایش پانزدهم آن است. ژنتیک پزشکی امری یکی از بهترین کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی است که دانشجویان را به‌طور کامل با مفاهیم مورد نیازشان آشنا می‌کند. این کتاب هم جزو رفرنس های دانشجویان علوم پایه پزشکی است و هم اینکه دانشجویان متقاضی شرکت در آزمون ژنتیک ارشد علوم پزشکی باید این کتاب را به صورت کامل مطالعه کنند .

از این کتاب ترجمه های مختلفی به بازار عرضه شده است که یکی از بهترین این ترجمه ها ترجمه ی انتشارات اندیشه رفیع میباشد

جمع‌بندی

فروشگاه اشراقیه یکی از ناشران موفق کتاب‌های پزشکی است و همه روزه در تلاش است تا بهترین رفرنس‌ها و منابع را به دانشجویان مشتاق معرفی کند. شما اگر هر کتاب دیگری در این زمینه‌ها مدنظرتان است، می‌توانید از طریق سایت اشراقیه اقدام کنید.

بهترین ترجمه فارسی کتاب آناتومی گری کدام است ؟

کتاب گری ترجمه های مختلفی دارد اما بهترین ترجمه ی این کتاب از دکتر شیرازی میباشد که در سه جلد به چاپ رسیده است . دوره کامل کتاب آناتومی گری ۲۰۲۰ را میتوانید از نشر اشراقیه تهیه کنید

بهترین ترجمه ی کتاب ژنتیک پزشکی امری ۲۰۲۲ کدام است ؟

تا قبل از ویرایش جدید بهترین ترجمه ی کتاب ژنتیک امری برای دکتر یوسفیان بود که در این لینک میتوانید آن را ملاحظه بفرمایید . اما ویرایش جدید ۲۰۲۱ ترجمه های بهتری دارد که یکی از آنها ژنتیک پزشکی امری ترجمه دکتر هاشمی میباشد

بهترین ترجمه های رفرنس های علوم پایه پزشکی را از کجا تهیه کنیم ؟

تمام کتاب های علوم پایه , چه ترجمه های فارسی , چه تکست های زبان اصلی انگلیسی حوزه علوم پزشکی را میتوانید از طریق سایت نشر اشراقیه تهیه بفرمایید.

دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
preloader