skip to Main Content

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون هال ۲۰۲۱

معرفی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون

کتاب فیزیولوژی گایتون چند دهه است که به عنوان پر مخاطب ترین کتاب درسی فیزیولوژی پزشکی در جهان را راه خود را به قفسه کتاب هر دانشجوی پزشکی باز کرده است . اگر از دانشجویان پزشکی و یا فعالین این حوزه باشید به‌طور حتم می‌دانید که این کتاب به‌عنوان مهم‌ترین مرجع فیزیولوژی برای تمامی دانشجویان رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی به شمار می‌رود و از ابتدای ورود به رشته پزشکی همراه شما خواهد بود . کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱ از مهم‌ترین کتاب های ترم اول پزشکی محسوب می‌شود.

علاوه بر رشته پزشکی، کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون هال ۲۰۲۱ در میان منابع و رفرنس‌های کتاب های ترم اول اتاق عمل، کتاب های ترم اول مامایی و کتاب های ترم اول پرستاری نیز به چشم می‌خورد. در مقاله آشنایی با کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون سعی شده تا شما با جدیدترین ویرایش از این کتاب اشنا شوید .

آخرین نسخه این کتاب، یعنی چاپ پانزدهم کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱، به‌تازگی منتشرشده است و در حال حاضر امکان تهیه آن از سایت اشراقیه فراهم است. با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله با جدیدترین نسخه فیزیولوژی گایتون آشنا شوید.

ویدیو معرفی ترجمه های فارسی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون

آشنایی اولیه با کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱

دکتر جان هال، استاد آرتور گایتون است و تحت عناوینی همچون رئیس بخش فیزیولوژی و بیوفیزیک، معاون ارشد تحقیقات قلبی عروقی- کلیوی در مرکز پزشکی دانشگاه می‌سی‌سی‌پی فعالیت دارد. آخرین نسخه کتاب آن‌ها با داشتن  بیانی شفاف و واضح و تمرکز بر مطالبی که بیشتر مرتبط با بخش بالینی و پیش بالینی است، برای اطمینان از یادگیری حداکثری و درک دقیقِ مفاهیم پیچیده، از یک قالب بخصوص و مفهومی برخوردار است. با نگاهی کوتاه و گذرا به صفحات ویرایش چهاردهم کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون هال ۲۰۲۱ ، بزرگ بودن فونت برخی از بخش‌های آن نظر شما را جلب خواهد کرد؛ به یاد داشته باشید که بخش‌های مشخص‌شده با فونت بزرگ‌تر شامل اطلاعاتی هستند که از ما بقی مطالب مهم تر میباشند ؛ درحالی‌که اطلاعات تکمیل‌کننده شامل کیس های بالینی، با فونت کوچک‌تر و برجسته شده به رنگ آبی کم‌رنگ با جزئیات بیشتر شرح داده‌شده‌اند. به این شکل اگر قصد مطالعه سریع بخش‌های مهم و یا عمیق شدن در مطالب کتاب فیزیولوژی گایتون پزشکی را داشته باشید کار شما بسیار آسان خواهد بود. این نوع رویکرد و تقسیم‌بندی مطالب در کنار دیگر ویژگی‌های برجسته، کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱ را به انتخاب محبوب دانشجویان در سراسر جهان، تبدیل کرده است.

Guyton and Hall Textbook of Medical Physiology -کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون 2021 زبان اصلی

نگاه بالینی محور نویسندگان کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون هال ۲۰۲۱ که جنبه‌های بالینی و پیش بالینی را در نوشتن مطالب در نظر قرار داده‌اند، باعث آمیخته شدن مفاهیم فیزیولوژی و آسیب‌شناسی شده است که خود به درک دقیق تر این دو مبحث کمک شایانی مینماید . نویسنده اطلاعات را در فصل‌های کوتاه با استفاده از بیانی شفاف و مختصر و بدون حاشیه رفتن ارائه می‌دهد که این امر یادگیری و حفظ مطالب را برای خواننده تسهیل می‌کند.کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱ دارای بیش از ۱۲۰۰ ترسیم و نمودار تمام‌رنگی است که همه آن‌ها برای درک آسان‌تر فیزیولوژی، با دقت تدوین‌شده‌اند.

کتاب فیزیولوژی گایتون توسط اساتید مختلفی به فارسی ترجمه شده است . اکثر کتابهای ترجمه های فارسی گایتون به صورت دو جلدی و با چاپ رنگی به بازار عرضه شده اند . کتاب گایتون انتشارات اندیشه رفیع که با ترجمه دکتر حائری روحانی شناخته میشود پر فروش ترین ترجمه فارسی کتاب گایتون است . برای آشنایی با بهترین ترجمه فارسی فیزیولوژی پزشکی گایتون میتوانید به کانال یوتیوب نشر اشراقیه مراجعه فرمایید. در کنار کتاب اصلی اساتید مختلف اقدام به جمع آوری جزوه فیزیولوژی گایتون با عنوان کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون نموده اند . این کتاب ها در کنار کتاب سوالات فیزیولوژی پزشکی گایتون میتواند کمک شایانی به دانشجویان در آشنایی با مباحث اصلی این درس نماید.

فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال 2021 | (جلد 1) - نشر چهر - دکتر فرخ شادان

فهرست فیزیولوژی پزشکی گایتون جلد اول

بخش اول: مقدمه فیزیولوژی: سلول و فیزیولوژی عمومی

بخش دوم: فیزیولوژی غشاء عصب و عضله

بخش سوم: قلب و عروق

بخش چهارم:  سیستم گردش خون

بخش پنجم: مایعات بدن ( الکترولیت ) و کلیه ها

بخش ششم: سلول های خونی، ایمنی و انعقاد خون

بخش هفتم: دستگاه تنفس و رسپیراتوری

بخش هشتم: فیزیولوژی هوانوردی، فضانوردی و غواصی در اعماق دریا

فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال ۲۰۲۱ | (جلد 2) - نشر چهر | اشراقیه

فهرست فیزیولوژی پزشکی گایتون جلد دوم

بخش نهم: سیستم عصبی A، اصول کلی و فیزیولوژی حسی

بخش دهم: سیستم عصبی B، حواس های ویژه

بخش یازدهم: سیستم عصبی C، نوروفیزیولوژی حرکتی و یکپارچه

بخش دوازدهم: فیزیولوژی دستگاه گوارش

بخش سیزدهم: متابولیسم و تنظیم درجه حرارت بدن

بخش چهاردهم: هورمون شناسی و تولید مثل

بخش پانزدهم: فیزیولوژی ورزش

ترجمه های مختلف کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون هال ۲۰۲۱

آخرین نسخه این کتاب، یعنی چاپ پانزدهم کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱، به‌تازگی منتشرشده است و در حال حاضر امکان تهیه آن از سایت اشراقیه فراهم است. کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱ دارای بیش از ۱۲۰۰ ترسیم و نمودار تمام‌رنگی است که همه آن‌ها برای درک آسان‌تر فیزیولوژی، با دقت تدوین‌شده‌اند. از جمله مواردی که در کتاب گایتون ترجمه به آن‌ها پرداخته‌شده و از منظر بالینی مورد بررسی قرار گرفته‌اند شامل چاقی ، اختلالات متابولیکی و قلبی عروقی ، بیماری آلزایمر و سایر بیماری‌های دژنراتیو است.

قدیمی ترین ترجمه از کتاب فیزیولوژی گایتون متعلق به انتشارات چهر است . فیزیولوژی پزشکی گایتون فرخ شادان اولین ترجمه فارسی از این کتاب بود که سه دهه قبل در ایران به چاپ رسید . در حال حاضر کتاب فیزیولوژی گایتون اندیشه رفیع , فیزیولوژی گایتون ابن سینا , فیزیولوژی گایتون دکتر نیاورانی آرتین طب جزو اصلی ترین ترجمه های فارسی گایتون میباشند

خرید اینترنتی کتاب فیزیولوژی گایتون ۲۰۲۱ با تخفیف ویژه

با جستجویی کوتاه در سایت‌های فروش آنلاین کتاب، می‌توانید به مناسب بودن قیمت کتاب‌های افستی که در سایت اشراقیه به فروش می‌رسند پی ببرید. علاوه بر مناسب بودن قیمت کتاب‌های افست پزشکی نشر اشراقیه و وجود تخفیف‌های دائمی بر روی این محصولات، می‌توانید نسبت به کیفیت چاپ این کتاب‌ها نیز اطمینان داشته باشید و  جدیدترین نسخه کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون هال ۲۰۲۱ را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و از تخفیف ویژه کتاب‌های افست نشر اشراقیه بهره ببرید. یکی از مزایای خرید آنلاین کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون تضمین عودت آن تا ۴۸ ساعت پس از فروش بدون هیچ پیش شرطی است . امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله شما را با جدیدترین عنوان کتاب فیزیولوژی گایتون هال آشنا کنیم .

در سال های اخیر دانشجویان بسیاری علاقمند به مطالعه کتاب های پزشکی به صورت ایبوک شده اند . با اینکه کماکان کتاب های فیزیکی در دسترس تر و پر مخاطب تر از کتاب های ایوبک پزشکی هستند امام با این حال مخاطبین زیادی به دنبال خرید یا دانلود کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون هستند . به این دسته از دانشجویان توصیه میشوند که برای دانلود ترجمه فارسی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون از سایت طاقچه استفاده کنند . ترجمه های مختلفی از این کتاب در سایت طاقچه و از طریق اپلیکیشن آن قابل تهیه و مطالعه است

خرید فایل کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون از نرم افزار طاقچه

سوالات متداول درباره کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون

قدیمی ترین ترجمه ی کتاب فیزیولوژی گایتون کدام است ؟

قدیمی ترین ترجمه ی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون اثر دکتر فرخ شادان استاد پیشکسوت گروه فیزیولوژی دانشگاه تهران میباشد . این کتاب توسط انتشارات چهر به چاپ رسیده است .

بهترین ترجمه ی فیزیولوژی پزشکی گایتون از کدام انتشارات است ؟

بهترین ترجمه کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱ توسط انتشارات اندیشه رفیع و با ترجمه دکتر سید علی حائری روحانی در دو جلد به چاپ رسیده است .

بهترین خلاصه ی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱ از کدام مولف میباشد ؟

خلاصه فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱ که توسط دکتر حائری روحانی با نام QR فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱ به چاپ رسیده است یکی از بهترین جزوه ها و خلاصه کتاب های مروبط به کتاب گایتون است که در سال ۱۳۹۹ توسط نشر اندیشه رفیع به چاپ رسیده است .

0 دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
preloader