skip to Main Content

سال نو مبارک ، سفارش های کتب فارسی که از تاریخ ۲۶ اسفند ثبت میشوند از تاریخ ۶ فروردین و کتاب های زبان اصلی از ۱۸ فروردین ارسال خواهند شد.

خرید کتاب دانشگاهی و پزشکی با تخفیف ویژه

رفرنس های پزشکی - منابع و کتاب های اصلی رشته پزشکی - نشر اشراقیه

خرید کتاب دانشگاهی بخشی جدانشدنی و از ملزومات دانشجویان است. از طرفی انتخاب درست کتاب دانشگاهی و رفرنس‌های موردنظر، همراه با برخورداری از قیمتی مناسب و معقول، ممکن است برای دانشجویان چالش‌برانگیز باشد؛ به‌ویژه برای دانشجویانی که در تهران ساکن نبوده و ممکن است به منابع و کتاب‌های موردنظر خود به شکل خرید حضوری دسترسی نداشته باشند. در این راستا خرید کتاب‌های دانشگاهی به‌صورت آنلاین فرصتی را برای دانشجویان فراهم کرده است تا به‌راحتی به بررسی منابع و کتاب‌های  مختلف در زمینه موردنظر خود پرداخته و به انتخابی درست دست بزنند. همچنین وجود تخفیف‌های ویژه در خریدهای اینترنتی کتاب‌های دانشگاهی، به خرید اینترنتی آسان و سریع، لذتی مضاعف افزوده است.

خرید کتاب‌های دانشگاهی از نشر اشراقیه با تخفیف ویژه

نشر اشراقیه که سال‌هاست به‌صورت تخصصی در زمینه فروش کتاب‌ها و منابع پزشکی فعالیت دارد با فراهم کردن خرید آنلاین کتاب‌های دانشگاهی از طریق وب‌سایت خود امکان خریدی امن و آسان را برای دانشجویان برقرار کرده و سه اصل ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت و احترام به‌ وقت مشتری را رکن فعالیت‌های خود قرار داده است.

بهره گرفتن از مشاوره در هنگام خرید کتاب‌های دانشگاهی موردنظر خود، پیگیری آنلاین سفارش‌ها، پشتیبانی ۲۴ ساعته، ارسال پستی به سراسر کشور و برخورداری برخی از کتاب‌های دانشگاهی از تخفیف‌های دائمی و ویژه، تجربه خرید آنلاین امن و راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

تخفیف دائمی کتاب‌های افست پزشکی در نشر اشراقیه

با جستجویی ساده در سایت‌های فروش آنلاین کتاب، می‌توانید به مناسب بودن قیمت کتاب‌های افستی که در سایت اشراقیه به فروش می‌رسند پی ببرید. نشر اشراقیه از سال ۱۳۷۵ تا به امروز در حوزه‌ی چاپ کتاب افست و عرضه آن فعالیت مستمر داشته است. این انتشارات در حال حاضر یکی از صادرکنندگان کتاب افست به کشورهای همسایه محسوب می‌شود. علاوه بر مناسب بودن قیمت کتاب‌های افست پزشکی نشر اشراقیه و وجود تخفیف‌های دائمی بر روی این محصولات، می‌توانید نسبت به کیفیت چاپ این کتاب‌ها نیز اطمینان داشته باشید و با خیال راحت جدیدترین کتاب‌های افست پزشکی را سفارش دهید. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین کتاب‌های افست پزشکی که توسط نشر اشراقیه به چاپ رسیده‌اند می‌پردازیم:

جراحی لارنس ۲۰۱۹

کتاب جراحی لارنس 2019 - General surgery lawrence

میکروبیولوژی پزشکی مورای – ۲۰۲۰

Medical Microbiology - Murray - 2020

کتاب بیوشیمی مصور هارپر ۲۰۱۸

کتاب بیوشیمی هارپر 2018 Harper's Illustrated Biochemistry - 2018

جنین شناسی لانگمن – Langman’s Medical Embryology ۲۰۱۹

Langman's Medical Embryology - 2019 - جنین شناسی لانگمن

Gray’s Atlas of Anatomy- اطلس آناتومی گری۲۰۲۰

Gray's Atlas of Anatomy - 2020 - پیش فروش اطلس آناتومی گری
Gray’s Atlas of Anatomy – 2020 – پیش فروش اطلس آناتومی گری

تخفیف ویژه و دائمی کتاب‌های دانشگاهی انتشارات اشراقیه

علاوه بر کتاب‌های افست می‌توانید از تخفیف‌های ویژه و دائمی کتاب‌های دانشگاهی منتشرشده توسط انتشارات اشراقیه نیز بهره ببرید. در ادامه برخی از تازه‌های نشر اشراقیه را معرفی می‌کنیم:

کتاب کلون سازی و مهندسی ژنتیک براون فارسی

خرید کتاب کلونینگ براون - کلون سازی و مهندسی ژنتیک براون - نشر اشراقیه

اصول جراحی شوارتز ۲۰۱۹

کتاب اصول جراحی شوارتز 6 جلدی - ترجمه کامل

چکیده و نکات کلیدی زیست‌شناسی سلولی مولکولی و ضروریات مهندسی ژنتیک

چکیده و نکات کلیدی زیست شناسی سلولی مولکولی و ضروریات مهندسی ژنتیک
چکیده و نکات کلیدی زیست شناسی سلولی مولکولی و ضروریات مهندسی ژنتیک – تمام رنگی

بخش سؤال و جواب

کتاب‌های افست پزشکی با تخفیف را از کجا تهیه کنیم؟

نشر اشراقیه افتخار دارد که از سال ۱۳۷۵ در حوزه‌ی چاپ کتاب افست و عرضه آن فعالیت مستمر داشته است. از طریق سایت نشر اشراقیه می‌توانید جدیدترین کتاب‌های افست پزشکی با بهترین کیفیت چاپ را تهیه کنید.

کتاب‌های دانشگاهی با تخفیف ویژه را از کجا تهیه کنیم؟

با خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی از سایت اشراقیه می‌توانید از تخفیف ویژه بهره‌مند شوید. علاوه بر کتاب‌های افست پزشکی، کتاب‌های منتشرشده توسط انتشارات اشراقیه از تخفیف دائمی برخوردار هستند.

کتاب  زیست‌شناسی سلولی مولکولی لودیش ۲۰۱۶ با تخفیف ویژه را از کجا تهیه کنیم؟

کتاب لودیش همراه با تخفیف ویژه را می‌توانید به‌صورت خرید اینترنتی از طریق سایت اشراقیه تهیه کنید.

آیا میتوانیم خرید حضوری داشته باشیم ؟

بله , واحد فروش نشر اشراقیه واقع در خیابان انقلاب رو به روی دانشگاه تهران , مجتمع فروزنده واحد ۳۲۱ , آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد

چه راهی برای اطمینان از کیفیت چاپ کتاب افست وجود دارد ؟

برای مشاهده ی کیفیت کتاب های چاپی میتوانید با مراجعه به فروشگاه نشر اشراقیه تمامی کتاب های افست را مشاهده نموده و در صورت عدم تمایل به مراجعه ی حضوری میتوانید با همکاران ما تماس گرفته از طریق تلگرام یا واتساپ عکس کتاب درخواستی خود را ملاحظه بفرمایید

دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
preloader