skip to Main Content

هشت کتاب برتر پوست, مو و زیبایی

انتخاب کتاب های کاربردی پوست و مو و زیبایی یکی از دغدغه های اصلی پزشکان و جراحان و متخصصین پوست است چرا که در سال های اخیر تکنیک های تزریق , نوع متریال تزریقی و کاربردهای بعضی از این مواد بسیار تغییر داشته . در عین حال سپردن پوست صورت به دست مجرب ترین افراد در این حوزه همواره دغدغه ی مراجعین بوده است , بر همین اساس پزشکان همواره به دنبال دست یابی به بهترین محتوا و کتاب های این رشته میباشند تا با به روز کردن اطلاعات خود بتوانند نظر مراجعین را برآورده سازند

پس اگر می‌خواهید با مجموعه بهترین کتاب های پوست، مو و زیبایی آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید . در این مقاله صرفا هشت تا از کتاب های فارسی پر مراجعه و پر کاربرد معرفی شده , اما شما میتوانید کتاب های فارسی و لاتین این رشته را در سایت نشر اشراقیه به راحتی پیدا و با کتاب های دیگر مقایسه کنید .

برای خرید کتاب های پوست و مو و زیبایی میتوانید روی عکس زیر کلیک کنید و مستقیما به صفحه خرید کتاب های پوست بروید

خرید آنلاین کتاب های کاربردی بیوتی تراپی و پوست و مو و زیبایی از نشر اشراقیه با تخفیف ویژه دائمی برای بیوتی تراپیست ها

بیماری های پوست تشخیص و درمان هبیف | ۲۰۱۸

کتاب بیماری های پوست هبیف تشخیص و درمان، نوشته دکتر پروین منصوری، دکتر ناهید نیک خواه می‌باشد که به شرح بیماری‌های پوست, تشخیص و درمان آن‌ها می پردازد. این کتاب حاوی ۲۵ فصل بوده و همچنین مشتمل بر ضمیمه مروری بر اقلام دارویی مرجع و واژه یاب نیز می‌باشد.

راهنمای کاربردی تزریق بوتولینوم توکسین

کتاب راهنمای کامل تزریق سم بوتولینوم یکی از سری کتاب های کاربردی پوست و مو است که توسط دکتر داوود رمزی و انتشارات آبادیس طب به چاپ رسیده است . مترجم در این سری کتاب های که بسیار کاربردی و عملی هستند به متخصصین پوست و جراحان عمومی روش های صحیح تزریق این سم را به صورت کاملا تصویری و ساده آموزش میدهد . کتاب های دیگری نظیر راهنمای کاربردی لایه برداری زیبایی و جوانسازی دارویی پوست و راهنمای کاربردی تزریق فیلر درمی نیز از همین مترجم به چاپ رسیده است . توصیه میکنیم که حتما به صفحه ی مربوط به کتاب های پرفروش رشته پوست و زیبایی سر بزنید.

کتاب راهنمای کاربردی تزریق بوتولینوم توکسین داوود رمزی

کتاب راهنمای کاربردی آناتومی بالینی صورت در تزریق فیلر و سم بوتولینوم

کتاب راهنمای کاربردی آناتومی بالینی صورت در تزریق فیلر و سم بوتولینوم ترجمه دکتر داوود رمزی و دکتر بهرام حمیدی با رایج ترین و پر استفاده ترین متدهای پزشکی که امروزه در پروسیجرهای زیبایی و مراقبت های پوست و مو بیشترین کاربرد را دارند آشنا می شوند .

این کتاب شامل پنج فصل میباشد که در فصل ۱: آناتومی عمومی صورت و گردن و در فصل ۲: آناتومی بالینی صورت برای تزریق سم بوتولینوم (بوتاکس) و در فصل ۳: آناتومی بالینی بخش فوقانی صورت برای تزریق فیلر و در فصل ۴: آناتومی بالینی میان صورت برای تزریق فیلر و در فصل ۵: آناتومی بالینی بخش تحتانی صورت برای تزریق فیلر مباحث مورد بررسی و توصیف قرار گرفته است

کتاب راهنمای کاربردی آناتومی بالینی صورت در تزریق فیلر و سم بوتولینوم

درمان بیماری‌های پوست با هومیوپاتی – همراه با اطلس رنگی

داروهای مصرفی در هومیوپاتی، روی انسان سالم آزمون می‌شوند و بنابراین بیشترین دقت در انتخاب آن‌ها به‌کار می‌رود. اثرات سیستمیک داروهای تجویز شده که شامل تغییر تمایل‌ها و بیزاری‌ها، واکنش دمایی، اشتها، تشنگی، ترشحات (مدفوع، ادرار و عرق) و حالات روحی می‌باشند، ثبت می‌شوند و بر اساس این نشانه‌ها و علائم آشکار، داروها به بیمارانی که دارای سمپتوم‌های مشابه می‌باشند، تجویز می‌شوند.
بیماری برطرف شده به وسیله‌ی یک داروی خاص با سمپتوماتولوژی خاص که بر اساس تجربه، اثبات بیشتری یافته است یادداشت می‌شود. تمامی این مطالب به بهترین شکل ممکن در این کتاب جمع‌آوری شده‌اند. می‌توانید اطلاعات بیشتر درباره این کتاب را از طریق این لینک دریافت کنید.

درمان قدم به قدم بیماری‌های پوست، مو و ناخن

و اما اگر نمی‌خواهید تنها در محدوده پوست باقی بمانید و می‌خواهید پایتان را فراتر بگذارید این کتاب بهترین فرصت است.

کتاب درمان قدم به قدم بیماری‌های پوست، مو و ناخن نوشته دکتر زهرا شادلو، دکتر محمدمهدی حسام و دکتر عباس عظیمی کیا می‌باشد که در سال ۱۳۹۸ به چاپ رسیده است. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر درباره کتاب را از طریق این قسمت دریافت کنید.

دارو درمانی بیماری‌های پوست و مو (جلد ۱۰)

این کتاب یکی از بهترین کتاب های پوستی است که در بسیاری از دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. دکتر حسین خلیلی، دکتر عاطفه جعفری، دکتر ماندانا ایزدپناه و دکتر افسانه نورمندی نویسنده‌های خبره این کتاب هستند که با موضوع پزشکی علوم پایه و داروسازی این کتاب را به چاپ رسانده‌اند.

تکنیک‌های اصلی بلفاروپلاستی و جوان‌سازی پری اربیتال

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، یک عمل جراحی برای بهبود ظاهر پلک‌ها است. این جراحی می‌تواند روی هردو پلک بالایی و پایینی یا تنها یکی از آن‌ها انجام شود. بلفاروپلاستی هم به جهت زیباسازی نواحی پیرامون چشم و هم برای درمان مشکلات عملکردی پلک استفاده می‌شود.

خلاصه که دکتر وحید موفقی و دکتر آرزو جوانی این کتاب را به ذوق خوانده شدن توسط دانشجوهایی چون شما نوشته‌اند. برای مطالعه اطلاعات بیشتر درباره این کتاب می‌توانید از این قسمت اقدام کنید. اما اگر نمی‌دانید پری اربیتال چیست و قصد دارید بیشتر با آن آشنا شوید می‌توانید از طریق سایت ویکی پدیا اقدام کنید.

کتاب تکنیک های اصلی بلفاروپلاستی و جوان سازی پری اربیتال

دستنامه تشخیص و درمان بیماری‌های پوست مو و زیبایی

کتاب دستنامه تشخیص و درمان بیماری‌های پوست، مو و زیبایی جباری و داودی برای دانشجویان پزشکی و پزشکان نوشته‌ی علی جباری و مسعود داودی با هدف آشنا کردن شما با علائم و شیوه‌های مختلف درمان انواع بیماری‌های پوست و مو به رشته‌ی تحریر درآمده است. این کتاب سرشار از مطالب مفید در زمینه‌های مختلف پوستی است و به همین دلیل است که به عنوان یکی از بهترین کتاب های پوستی معرفی شده است.

خرید کتاب کتاب تشخیص درمان پوست و مو و زیبایی دکتر جباری نشر تیمورزاده

برای آشنایی بیشتر با دیگر کتاب‌های پوست و مو می‌توانید از این قسمت اقدام کنید تا به دنیایی از کتاب‌های بی‌نظیر این انتشارات و فروشگاه دست پیدا کنید.

پرفروش ترین کتاب مزوتراپی کدام است ؟

کتاب راهنمای کاربردی اطلس جامع مزوتراپی زیبایی

کتاب راهنمای کاربردی اطلس جامع مزوتراپی زیبایی تالیف و ترجمه ی دکتر داوود رمزی یکی از پرفروش ترین کتاب های مزوتراپی است

کتاب های زبان اصلی پوست و زیبایی را از کجا میتوانم تهیه کنم ؟

تمامی کتاب های پزشکی و تخصصی درماتولوژی را میتوانید از طریق سایت اشراقیه و این لینک ملاحظه بفرمایید

0 دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
preloader