skip to Main Content

سال نو مبارک ، سفارش های کتب فارسی که از تاریخ ۲۶ اسفند ثبت میشوند از تاریخ ۶ فروردین و کتاب های زبان اصلی از ۱۸ فروردین ارسال خواهند شد.

آشنایی با کتاب مدیکال ترمینولوژی کوهن ۲۰۲۰ | Medical terminology Cohen

کتاب Medical Terminology 2020 - مدیکال ترمینولوژی

مدیکال ترمینولوژی کوهن ۲۰۲۰ | بر اساس تعریف، ترمینولوژی به معنای مطالعه واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی در یک حوزه خاص است. هر حوزه و دانش تخصصی، ترمینولوژی یا اصطلاح‌شناسی مخصوص به خود را دارد. برای مثال منظور از ترمینولوژی پزشکی مجموعه واژه‌ها و اصطلاحات اختصاصی علم پزشکی است و یا واژه‌های عمومی که در علم پزشکی، معنای تخصصی پیدا می‌کنند. مدیکال ترمینولوژی از واحدهای درسی تخصصی تمامی دانشجویان علوم پزشکی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تسلط بر ترمینولوژی پزشکی، درک دانش پزشکی را در طول تحصیل برای دانشجویان پزشکی هموار خواهد کرد.

همچنین دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی ازجمله پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور را دارند، خوب است بدانند که درس مدیکال ترمینولوژی، یکی از بخش‌های مهم آزمون ورودی دانشگاه‌های معتبر کشورهای اروپایی و کانادا در رشته‌های علوم پزشکی را تشکیل می‌دهد.

یکی از کتاب‌های مهم حوزه ترمینولوژی پزشکی کتاب « ترمینولوژی پزشکی مصور کوهن» یا همان مدیکال ترمینولوژی کوهن ۲۰۲۰ است، که جدیدترین نسخه آن یعنی ترمینولوژی پزشکی کوهن ۲۰۲۰ به‌تازگی منتشرشده و در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

Medical Terminology 2020 – مدیکال ترمینولوژی کوهن ۲۰۲۰

کتاب Medical Terminology 2020 - مدیکال ترمینولوژی

 

ترمینولوژی پزشکی کوهن ۲۰۲۰

مطالعه ترمینولوژی پزشکی کوهن ۲۰۲۰، به دانشجویان علوم پزشکی کمک می‌کند تا دانش بنیادی خود از اصطلاحات پزشکی لازم برای حرفه خود در هر زمینه از مراقبت‌های بهداشتی را توسعه دهند. ویرایش نهم کتاب ترمینولوژی پزشکی کوهن با مقدمه‌ای کلی در مورد واژه‌ها و اصطلاحات پزشکی و چگونگی شکل‌گیری آن‌ها آغاز می‌شود و در ادامه به ساختار بدن پرداخته و به دنبال آن مروری بر بیماری‌ها، نحوه تشخیص و درمان آن‌ها دارد. در هر یک از فصل‌های بعدی کتاب به اجزاء مختلف بدن به‌صورت جداگانه پرداخته می‌شود که هر یک از این فصل‌ها با یک نمای کلی تصویری از اجزاء بدن همراه با تعاریف اصطلاحات کلیدی مربوط به آن اجزاء آغاز می‌شود.

خرید آنلاین کتاب افست ترمینولوژی پزشکی کوهن ۲۰۲۰

با مراجعه به سایت اشراقیه می‌توانید نسخه افست کتاب مدیکال ترمینولوژی کوهن ۲۰۲۰ باربارا جانسون کوهن را با تضمین بهترین کیفیت چاپ و مناسب‌ترین قیمت و همراه با جلد هارد کاور به‌صورت آنلاین تهیه کنید.

راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی کوهن ۲۰۱۷

نسخه ترجمه کتاب ترمینولوژی پزشکی کوهن ۲۰۱۷ ، تحت عنوان «راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی» که توسط انتشارات اندیشه رفیع به چاپ رسیده نیز در سایت اشراقیه موجود است. مطالعه این کتاب برای دانشجویان پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی، پرستاری، مامایی و پیراپزشکی مناسب است. Medical Terminology: An Illustrated Guide

جلد کتاب ترجمه کتاب ترمینولوژی پزشکی 2021

2 دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
preloader