skip to Main Content

سال نو مبارک ، سفارش های کتب فارسی که از تاریخ ۲۶ اسفند ثبت میشوند از تاریخ ۶ فروردین و کتاب های زبان اصلی از ۱۸ فروردین ارسال خواهند شد.

پرفروش‌ترین کتاب‌های علوم پزشکی ۱۴۰۱

معرفی-بهترین-کتابهای-پزشکی-نشر-اشراقیه

خب می‌رسیم به بخش شیرین پرفروش‌ترین کتاب‌های علوم پزشکی. جدای از اینکه سعی می‌کنیم در این کتاب پرفروش‌ترین کتاب‌های علوم پزشکی را معرفی کنیم؛ اگر ابتدای راه هستید و برای انتخاب بهترین کتاب‌های درسی دچار مشکل شدید هم این مقاله به دردتان می‌خورد. چرا که رفرنس‌های دانشگاهی بسیار متنوع هستند و برخی هم به زبان اصلی! بنابراین با خواندن این مقاله می‌توانید از دل پرفروش‌ترین کتاب‌های علوم پزشکی، کتاب متناسب با رشته و حوزه درسی خودتان را هم انتخاب کنید.

فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال

ترم اول پزشکی باشید و این کتاب را مطالعه نکرده باشید؟ مگر می‌شود؟ مگر داریم؟

از زمان فوت صاحب این کتاب سال‌های سال می‌گذرد، اما پروفسور هال، دستیار قدیمی گایتون، تقریبا هر سال اصلاحیاتی در کتاب ایجاد می‌کند و تحت عنوان مدل جدید کتاب به چاپ می‌رساند. خلاصه که برای دانشجویان ترم‌های اول پزشکی، مطالعه این کتاب مثل خواب شب واجب و ضروری است. شما از طریق این قسمت می‌توانید جلد‌های گوناگون این کتاب را خریداری نمایید. اگر تمایل دارید می‌توانید اطلاعات بیشتری راجب آرتور گایتون در ویکی‌پدیا مطالعه کنید.

فیزیولوژی گایتون 2021 فارسی | کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون 2020 اندیشه رفیع حائری روحانی

شاید در نگاه اول به‌نظر برسد که مطالعه این کتاب‌ها سخت و سنگین است! اما خب پزشکی است و سختی‌هایش…، هرچند که پیشنهاد ما مطالعه کامل این کتاب و جلدهای گوناگونش است، اما اگر خودتان را می‌شناسید و می‌دانید که آن را نمی‌خوانید، می‌توانید از کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون هم استفاده کنید.

 پرفروش‌ترین کتاب‌های علوم پزشکی

آسیب‌شناسی پایه رابینز

به جرئت می‌توان گفت که کتاب پاتولوژی رابینز یکی از جامع‌ترین کتاب‌های آسیب‌شناسی محسوب می‌شود که اطلاعات اطلاعات فوق‌العاده‌ای در زمنیه مکانیسم فیزیولوژیک ایجاد بیماری‌ها و تغییرات به‌وجود آمده در بدن انسان ارائه می‌کند. البته این کتاب تنها برای دانشجویان پزشکی ضروری نیست، هر کس که مبحثی در رابطه با پاتولوژی، آسیب‌شناسی و… باید مطالعه کند هم می‌تواند از محتویات این کتاب بهره ببرد.

 پرفروش‌ترین کتاب‌های علوم پزشکی

انتشارات و فروشگاه اشراقیه یکی از معدود انتشاراتی است که بسیاری از کتاب‌های حوزه علوم پزشکی را در خود جای داده است. شما می‌توانید با گشت‌وگزار در این سایت، کتاب‌های مورد نیازتان را پیدا و خریداری نمایید.

آناتومی‌گری

معنی کلمه آناتومی برای هیچ‌کس پوشیده نیست (دانشجویان پزشکی که جای خود را دارند) پس وقتمان را سر معنای آن تلف نمی‌کنیم، برویم سر اصل مطلب. کتاب آناتومی‌گری را نمی‌توان کامل‌ترین کتاب، اما می‌توان ضروری‌ترین آن‌ها معرفی کرد. چرا که اولین قدم برای بررسی آناتومی بدن انسان و ساختار ماکروسکوپی آن، مطالعه مفاهیم و نکات آن، به‌زبانی ساده و روان است. شما می‌توانید با مراجعه به سری کتاب های آناتومی گری کاملا به موضوع آناتومی بدن در زمینه‌های گسترده مسلط شوید و خود را برای مفاهیم پیچیده‌تر آماده کنید.

در این کتاب شما می‌توانید هر کدام از بخش‌های نوروآناتومی، سر و گردن، تنه و در نهایت اندام را مطالعه می‌کنید.

کتاب افست زبان اصلی آناتومی گری Gray for student - 2022

اما نگران نباشید! از آن جا که ما خودمان هم یک زمانی دانشجو بوده‌ایم، می‌دانیم که ماهیت دانشجویی بر انتخاب کوچک‌ترین کتاب‌ها است. بنابراین خلاصه کتاب آناتومی‌گری را هم خدمتتان معرفی می‌کنیم تا بسته به ویژگی‌های خودتان بهترین را انتخاب کنید. این کتاب خلاصه جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های علوم پزشکی نبوده! اما در اینجا می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا کتاب‌های مناسبی انتخاب کنید، بنابراین خلاصه این کتاب تنها برای راحتی شماست.

خلاصه آناتومی گری برای دانشجویان یک کتاب ۶۵۸ صفحه‌ای است برای شماییست که می‌خواهید کوتاه‌ترین مسیر را انتخاب کنید، تا با آن هم مطالب مفید و ضروری را در یک قسمت جمع داشته باشید و هم مبلغ کم‌تری برای خرید کتاب پرداخت کنید.

 پرفروش‌ترین کتاب‌های علوم پزشکی

آناتومی بالینی اسنل

به‌نظر من که هنوز بین علما اختلاف است و به نظر قطعی نرسیدند که کدام یک از این دو کتاب آناتومی بهتر هستند! اما شما کتاب آناتومی بالینی اسنل را هم درنظر داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم که اگر ترم اول رشته‌های پزشکی و… هستید با یکی از اساتید برجسته‌تان مشورت کنید و یکی از این دو کتاب آناتومی را به عنوان مرجع اصلی انتخاب کنید. خلاصه که آناتومی بالینی اسنل یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های علوم پزشکی است که از طریق این قسمت می‌توانید آن را در سایت اشراقیه دنبال کنید.

کتاب آناتومی اسنل 2019 - تنه - اندیشه رفیع - ترجمه دکتر شیرازی
کتاب آناتومی اسنل ۲۰۱۹ – تنه – اندیشه رفیع – ترجمه دکتر شیرازی

ایمونولوژی وجگانی

خب می‌رسیم به شاخه جذاب و نیازمند به تلاش فراوان ایمونولوژی! در مقاله پرفروش‌ترین کتاب‌های علوم پزشکی دانشجویان این رشته را هم تنها نمی‌گذاریم و برای آنان هم کتاب بسیار پرفروش و مهم ایمونولوژی وجگانی را معرفی می‌کنیم. اگر از دانشجویان سال بالایی ایمن شناسی باشید حتما این کتاب را مطالعه کردید، اما اگر ابتدای راه هستید پیشنهاد می‌کنم که مطالب این کتاب را از دست ندهید. شما از طریق این لینک می‌توانید تمامی سرفصل‌ها و جزئیات این کتاب را مطالعه کنید. البته در کنار این کتاب میتوانید از کتاب هایی مثل ایمونولوژی ابوالعباس هم استفاده کنید.

خط پایانی برای پرفروش‌ترین کتاب‌های علوم پزشکی

احتمالا الان ذهنتان درگیر این می‌شود که حالا چطور این کتاب‌های مهم را تهیه کنیم؟ اصلا نگران نباشید. تنها کافیست سری به سایت اشراقیه بزنید و نه‌تنها این کتاب‌ها، بلکه بسیاری از کتاب‌های مرجع و یا زبان اصلی دیگر را در این فروشگاه پیدا کنید. ما تا آخرین خط موفقیت، همراه شما هستیم.

سوالات متداول در مورد کتاب های پزشکی و رفرنس های اصلی پزشکی:

چه کتاب های مهمی توی سال ۱۴۰۱ به بازار اومدن ؟

مهم ترین کتاب های پزشکی ای که امسال به بازار اومدن : تشخیص افتراقی چرچیل ۲۰۲۱ , کتاب هنری دیویدسون ۲۰۲۲ , کتاب ژنتیک پزشکی امری ۲۰۲۲ و کتاب کلون سازی ژن براون ۲۰۲۱

از مهر ماه سال ۱۴۰۱ به بعد باید منتظر آمدن چه کتاب هایی باشیم ؟

در ماه های آینده چندین کتاب جدید به بازار خواهند آمد : کتاب خلاصه زیست شناسی لودیش ۲۰۲۱ , کتاب ترجمه فارسی هاریسون ۲۰۲۲ , کتاب کامل طب داخلی سیسیل ۲۰۲۲

0 دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top