skip to Main Content

پرفروش ترین کتاب های جراحی در سال ۱۴۰۲

کتاب پزشکی اصول جراحی شوارتز 2019 - ترجمه کامل 6 جلدی : نشر اشراقیه و بابازاده

بامطالعه تاریخ پزشکی به تلاش بی‌وقفه انسان برای کنترل و درمان بیماری‌ها و جراحت‌ها در طول تاریخ پی خواهید برد. جراحی یکی از شیوه‌های درمانی در علم پزشکی است که سابقه آن به تمدن‌های دور و پیش‌ازتاریخ برمی‌گردد و آثار سوراخ کردن استخوان با مته، بر جمجمه‌های انسان‌های ماقبل تاریخ، نشان از قدمت این شیوه دارد. امروزه با توجه به گسترش دانش جراحی، این رشته به زیرمجموعه‌هایی همچون جراحی مغز و اعصاب، جراحی ارتوپدی، جراحی زنان و زایمان، جراحی زیبایی و سایر انواع جراحی‌ها تقسیم‌شده است؛ که فارغ‌التحصیلان رشته پزشکی بر اساس علاقه و توانمندی خود می‌توانند برای گرفتن تخصص و فوق تخصص انواع رشته‌های جراحی اقدام کنند.

پرفروش های رشته جراحی

سرعت پیشرفت علوم مختلف ازجمله علم پزشکی، دانشجویان و فعالین این حوزه را همواره به مطالعه و تحقیق و به‌روز بودن نسبت به دانش روز، وامی‌دارد. در ادامه به معرفی منابع و کتاب‌های جراحی می‌پردازیم که در سراسر جهان از طرف متخصصین و اساتید جراحی مورد تائید بوده و همچنین عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌های جراحی سال ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده‌اند.

Essentials of General Surgery | اصول جراحی لارنس

کتاب جراحی لارنس 2019 - General surgery lawrence

نزدیک به ۲۵ سال است که کتاب جراحی لارنس همواره مورد انتخاب دانشجویان پزشکی و اساتید پزشکی قرار می‌گیرد و از منابع معتبر درزمینهٔ جراحی به شمار می‌رود. ازجمله مباحثی که نویسنده در جراحی لارنس به آن پرداخته به شرح زیر است:

  • ارزیابی قبل از عمل جراحی و مدیریت بیماران جراحی
  • تغذیه در جراحی
  • خونریزی‌های جراحی
  • جراحی اطفال
  • جراحی اعصاب
  • مراقبت‌های بحرانی جراحی

همچنین نسخه ۲۰۱۹ جراحی لارنس به‌عنوان منبع آموزش مباحث بالینی جراحی عمومی در آزمون‌های دستیاری تخصصی و پیش کارورزی معرفی‌شده است.

برای مطالعه ترجمه اصول جراحی لارنس ۲۰۱۹ می‌توانید ترجمه کتاب که در چهار جلد منتشرشده است را به‌راحتی از سایت اشراقیه تهیه کنید.

اصول جراحی شوارتز ۲۰۱۹- جلد اول

کتاب اصول جراحی شوارتز 6 جلدی - ترجمه کامل

کتاب دیگری که در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های جراحی سال ۹۹ دیده می‌شود، ترجمه جلد اول کتاب اصول جراحی شوارتز ۲۰۱۹ است که یکی از قوی‌ترین کتاب‌های جراحی در حوزه‌ی علوم پزشکی است و به‌عنوان کتاب مرجع میان تمام جراحان دنیا مطرح است. دکتر چارلز برونیکاردی که سرپرست مؤلفین این کتاب است در سال‌های اخیر توانسته با استفاده از تجربیات پزشکان و متخصصان جراحی در سراسر دنیا این کتاب را به‌عنوان مرجع اصلی برای تمامی رزیدنت‌ها و دانشجویان مقاطع تخصصی در جراحی معرفی نماید.در ترجمه آخرین ویرایش کتاب اصول جراحی شوارتز ۲۰۱۹ که توسط انتشارات اشراقیه و بابازاده به چاپ رسیده است، برخلاف ترجمه‌های پیشین، تمام فصل‌ها و مباحث بر اساس تکست اصلی اصول جراحی شوارتز و به ترتیب فصل‌های کتاب اصلی ترجمه‌شده‌اند، به صورتی که تمامی فصل‌ها به ترتیب ۱ تا ۵۶ در ۶ جلد ارائه‌شده است. تا به امروز جلد اول تا پنجم ترجمه جراحی شوارتز ۲۰۱۹ به چاپ رسیده و آماده تحویل است و جلد ششم ترجمه در اواسط مردادماه ۹۹ آماده خواهد شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن گلدنبرگ

کتاب گوش و حلق بینی گلدنبرگ رفرنس جدید آزمون دستیاری پرشکی است که در سال ۱۴۰۲ به چاپ رسیده است . این کتاب جایگزین کتاب جراحی گوش گلو بینی بهربهم شده است که از سال ۲۰۰۹ تا به حال رفرنس آزمون دستیاری بود . این کتاب شامل مباحث اصلی آزمون است و موارد و مباحثی که از آزمون دستیاری حذف شده اند در ترجمه فارسی گنجانده نشده است .

کتاب گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن گلدنبرگ 2018 | ویرایش دوم

کتاب جراحی مینگات | Maingot’s Abdominal Surgery

کتاب جراحی مینگات چاپ اصلی تمام رنگی | ویرایش جدید Maingot

کتاب جراحی مینگات منبع معتبر و پرفروش دیگری در علم جراحی است، که آخرین نسخه آن یعنی ویرایش سیزدهم، با همراه داشتن تصاویر و عکس‌های کاملاً رنگی و محتوای به‌روز شده، آن را به یکی از بهترین منابع درزمینهٔ جراحی‌های شکمی تبدیل کرده است. جراحی میگنات به‌عنوان کامل‌ترین و به‌روزترین و قابل‌اعتمادترین منبع، از سوی جراحان عمومی و جراحان دستگاه گوارش مورد استقبال قرارگرفته است.

 از ویژگی‌های کتاب جراحی مینگات می‌توان به مواردی همچون، تمرکز هم‌زمان بر روی روش‌های مؤثر و مفاهیم جدید در تشخیص و مدیریت بیماری‌های شکمی و ارائه روش‌های مناسب و بررسی یکپارچه پروتکل‌های جراحی، همچنین استراتژی و تکنیک‌های قبل و بعد از جراحی اشاره کرد.

ترجمه های فارسی از کتاب جراحی مینگات

کتاب جراحی شکمی مینگات ۲۰۱۹ جزو منابع آزمون بورد جراحی میباشد . در آزمون بورد جراحی فصول خاصی به صورت منتخب جزو منابع آزمون آورده شده است .

ترجمه این مباحث توسط گروهی از اساتید دانشگاه جندی شاپور گردآوری و برای متقاضیان شرکت در آزمون در دو جلد تقدیم میشود .جلد اول کتاب منتخب مباحث جراحی های شکمی مینگات شامل مباحث زیر میباشد که در ۹۸ صفحه به همراه شکل های رنگی  تقدیم میشود  :

فصل ۶ | جراحی های لاپاروسکوپیک

فصل ۲۹ | اختلالات خوش خیم معده

فصل ۵۲ | اختلالات خوش خیم آنورکتال

جلد دوم و آخر کتاب منتخب مباحث جراحی های شکمی مینگات شامل مباحث زیر میباشد که در ۳۳۴ صفحه به همراه شکل های رنگی تقدیم میشود  :

فصل ۵ : آندوسکوپی و هداخله آندوسکوپیک

فصل ۳۵ : هعده و دئودنوم: پروسیجرهای جراحی

فصل ۳۸ : انسداد روده باریک

فصل ۴۱ : آپاندیس و دایورتیکول روده باریک

فصل ۵۴ : سرطاى رکتوم

فصل ۵۵ : سرطاى آنوس

فصل ۵۶ :  آبسه کبدی و بیواری کیستی کبد

فصل ۵۹ : درهاى هتاستازهای کبدی

کتاب مجموعه سوالات جراحی لارنس دکتر احمدی آملی

مجموعه کامل سوالات جراحی لارنس | دکتر احمدی آملی

کتاب جراحی لارنس ۲۰۱۹ به عنوان رفرانس جدید امتحانات گزینش دستیاری و پیش کارورزی معرفی شده است. سال گذشته که کتاب لارنس ۲۰۱۳ به عنوان رفرانس تعیین شده بود، به همت تعدادی از کارورزان دانشگاه علوم پزشکی تهران مجموعه سؤالی بر مبنای کتاب لارنس ۲۰۱۳ تهیه شد که از سه بخش شامل سؤالات آزمون های پیشین، سؤالات تألیفی و سوالات خود کتاب لارنس ۲۰۱۳ تشکیل شده بود. تا آن زمان هیچ آزمونی بر مبنای کتاب لارنس برگزار نشده بود. با برگزاری امتحان گزینش دستیاری در مرداد امسال و ارزیابی سوالات طرح شده می توان دریافت که اکثر سوالات مطرح شده در این آزمون، در مجموعه سوالات مزبور به صراحت و یا به اشاره وجود داشته است.

مجموعه سؤالات قبلی، بر اساس کتاب لارنس ۲۰۱۹ به طور کامل بازبینی و طراحی مجدد شده است و در چهار جلد خدمت داوطلبان عرضه می گردد. حسن مطالعه این مجموعه چهار جلدی در این است که اکثر مطالب کتاب لارنس را بر اساس این سوالات می توان مرور کرد. مطالعه این مجموعه خصوصا به عنوان مرور مجدد پس از خواندن کتاب و یا در زمان های نزدیک به آزمون به عنوان مرور سریعتر، می تواند مفید فایده باشد

خرید اینترنتی کتاب‌های پزشکی

نشر اشراقیه که سال‌هاست به‌صورت تخصصی درزمینهٔ فروش کتاب‌ها و منابع پزشکی فعالیت دارد با فراهم کردن بستر خرید آنلاین کتاب‌های پزشکی و دانشگاهی از طریق وب‌سایت خود، امکان خریدی امن و آسان را برای دانشجویان برقرار کرده و سه اصل ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت و احترام به‌ وقت مشتری را رکن فعالیت‌های خود قرار داده است. همچنین خبر خوب برای دانشجویان این‌که می‌توانند با خرید از نشر اشراقیه از تخفیف دائمی و ویژه بر روی کتاب‌های افست جراحی و به‌طورکلی کتاب‌های پزشکی، همراه با بهترین کیفیت چاپ نسخه‌های افست بهره ببرند.

دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top