skip to Main Content

سال نو مبارک ، سفارش های کتب فارسی که از تاریخ ۲۶ اسفند ثبت میشوند از تاریخ ۶ فروردین و کتاب های زبان اصلی از ۱۸ فروردین ارسال خواهند شد.

کتاب های ترم دوم دندانپزشکی

کتاب های سال اول - ترم اول دندانپزشکی به همراه معرفی کتاب

در مقاله قبلی در خصوص کتاب های ترم اول دندانپزشکی صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی کتاب های ترم دوم رشته دندانپزشکی بپردازیم. در مقاله بعدی هم می توانید کتاب های ترم سوم دندانپزشکی را مشاهده کنید.

دروس ترم دوم دندانپزشکی

دانشجویان در ترم دوم با دروس زیر آشنا خواهند شد : آناتومی عمومی نظری و عملی , ژنتیک , انگل شناسی , فیزیک پزشکی و چند درس عممومی . البته ما در این مقاله به دروس اختصاصی رشته دندانپزشکی و معرفی آنها بسنده خواهیم کرد .

آناتومی عمومی نظری و عملی

درس آناتومی از مهم ترین درسو برای هر دانشجوی علوم پایه پزشکی است . برای دانشجویان علوم پایه پزشکی عموما آشنایی با آناتومی تمام بدن مورد نظر است اما در بسیاری از کشور ها دانشجویان دندانپزشکی آناتومی تنه و اندام را به صورت اجمالی و خلاصه آموزش میبینند و به صورت تخصصی با آناتومی سر و گردن و دهان آشنا میشوند . البته توصیه ما به تمام دانشجویان علوم پزشکی و دندانپزشکی آشنایی کامل با آناتومی در سطح کلی است لذا دروس و کتب زیر را بر اساس منابع معرفی شده در آزمون علوم پایه به دانشجویان معرفی میکنیم .

کلیات آناتومی ( آناتومی عمومی + آزمون ) چاپ هفتم

آناتومی گری برای دانشجویان – ۲۰۲۰ – سر و گردن ( دکتر حسن زاده )

آناتومی گری برای دانشجویان ۲۰۲۰ – دوره کامل سه جلدی – دکتر شیرازی


کتاب آناتومی عمومی – دکتر عمیدی – بر اساس آناتومی گری

آناتومی عمومی دکتر عمیدی چاپ 1399 ویرایش جدید - خرید کتاب آناتومی عمیدی

انگل شناسی نظری و عملی

این درس جزو آخرین دروس اختصاصی دانشجویان رشته دندانپزشکی در سال اول این رشته است . از آنجایی که رفرنس های مربوط به این درس عموما بر اساس جزواتی که اساتید ارائه میدهند می باشد ما در اینجا سعی کردیم کتب رفرنس اصلی را معرفی کنیم تا دانشجویانی که به این مبحث علاقه ی بیشتری دارند بتوانند با مراجعه به آنها از این مطالب استفاده کنند . البته برای این درس دروس خلاصه ای هم در نظر گرفته شده که به آنها نیز اشاره خواهیم کرد .

انگل شناسی پزشکی مارکل ۲۰۰۶

تک یاخته شناسی پزشکی ویرایش دوم – رنگی

جمع بندی علوم پایه در ۲۰ روز – قارچ شناسی – Prognosis

فیزیک پزشکی

درس فیزیک پزشکی هم جزو آخرین دروسی است که دانشجویان در سال اول با آن آشنا میشوند . برای این درس چند رفرنس اصلی وجود دارد که عموم دانشجویان کشور از دو عنوان از این کتاب ها استفاده میکنند .

فیزیک پزشکی – عقابیان

فیزیک پزشکی ویژه دانشجویان پزشکی و مامایی

خرید کتاب های پزشکی برای ترم ها و سال های مختلف به راحتی در اشراقیه امکان پذیر می باشد.

0 دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
preloader