skip to Main Content
%17تخفیف

شفقت به خود خلع سلاح سرزنشگر درون ( چاپ دوم )

موجود

تعداد

۱,۵۰۰,۰۰۰ ریال%17تخفیف

قیمت منصفانه

ارسال سریع

تنوع و کیفیت بالا

پشتیبانی و پاسخگویی

مشخصات
شابک

9786226889223

ویراست

ویراست اول

نوبت چاپ

اول

قطع

وزیری

تعداد صفحات

228

نقد و بررسی اجمالی

کتاب شفقت به خود خلع سلاح سرزنشگر درون ( چاپ دوم )

اثر کریستین نف و کریستوفر گرمر

مترجمان : علی اکبر فروغی , مجاهد همتیان , محسن محمدپور


چاپ جدید این کتاب بدون CD ارائه شده است 

به جای آن یک QR CODE در صفحه اول کتاب درج شده که میتوانید تمامی محتوای صوتی کتاب را دانلود و استفاده نمایید


جلد کتاب شفقت به خود خلع سلاح سرزنشگر درون

خرید کتاب شفقت به خود خلع سلاح سرزنشگر درون


معرفی و خلاصه کتاب شفقت به خود ( خلع سلاح سرزشنگر درون )

این کتاب ترجمه کتاب اصلی The mindful self compassion workbook به قلم  کریستین نف و کریستوفر گرمر و ترجمه انتشارات ابن سینا میباشد . مؤلفان در این کتاب شفقت به خود را به شیوه‌ای جامع‌تر و بسیار کاربردی ارائه داده‌اند. همچنین مؤلفان پیشرفت‌ها و بینش‌های کاربردی اخیر در این حوزه را به زیبایی پیاده کرده‌اند. ساختار کتاب بدین‌صورت است که در هر فصل ابتدا توضیح مختصری در مورد مفهوم و مهارت خاص ارائه می‌شود.

کتاب حاضر حاصل تلاش چندین ساله دو محقق و درمانگر حوزه شفقت به خود است. دکتر نف و دکتر گرمر قبلا هم کتاب‌هایی در مورد شفقت به خود و توجه‌آگاهی نوشته‌اند اما در این کتاب آن‌ها شفقت به خود را به شیوه‌ای جامع‌تر و بسیار کاربردی ارائه داده‌اند. همچنین نویسندگان کتاب، پیشرفت‌ها و بینش‌های کاربردی اخیر در این حوزه را به زیبایی پیاده کرده‌اند. مولف در این این کتاب سوال میکند که آیا با دیگران مهربانتر از خودتان هستید؟ ود در ادامه به شما کمک میکند تا با پاسخ این سوال و موارد پیش روی خود مواجه شوید. بیش از هزار مطالعه تحقیقاتی مزایای حمایت از خود را به خصوص در مواقع ضروری نشان می دهد. این کتاب کار مبتنی بر علم , رویکرد گام به گام برای رهایی از قضاوت های خشن خود و استانداردهای غیرممکن به منظور پرورش رفاه عاطفی ارائه می دهد. این کتاب در قالب مناسب و با اندازه بزرگ، بر اساس برنامه هشت هفته‌ای پیشگامانه خود-شفقت ذهنی (MSC) نویسندگان است که به ده‌ها هزار نفر در سراسر جهان کمک کرده است.

این کتاب و این روش مملو از مراقبه های هدایت شده (که به صورت صوتی هم در کنار کتاب ارائه شده ) است. اعمال غیررسمی برای انجام در هر زمان و هر مکان؛ تمرینات؛ و داستان‌های واضحی از افرادی که از تکنیک‌هایی برای رسیدگی به استرس رابطه، وزن و مسائل مربوط به تصویر بدن، نگرانی‌های سلامتی، اضطراب و سایر مشکلات رایج استفاده می‌کنند. بذر شفقت به خود از قبل در درون شما نهفته است – یاد بگیرید که چگونه می توانید این منبع قدرتمند درونی را کشف کنید و زندگی خود را متحول کنید. شفقت به خود یعنی با خودتان همان طوری رفتار کنید که با دوستی صمیمی در زمان سختی رفتار می‌کنید.


فهرست کتاب شفقت به خود ( خلع سلاح سرزنشگر درون ) »

فهرست کتاب شفقت به خود خلع سلاح سرزنشگر درون ( چاپ دوم ) - page 1


درباره کریستین نف :

کریستین نف دانشیار روانشناسی تربیتی در دانشگاه تگزاس در آستین است. او پیشگام در زمینه تحقیقات شفقت به خود است و تقریباً بیست سال پیش اولین مطالعات تجربی را در مورد شفقت به خود انجام داد. او علاوه بر نوشتن مقالات آکادمیک متعدد و فصل‌های کتاب در این زمینه، نویسنده کتاب‌های «شفقت به خود شدید: چگونه زنان می‌توانند مهربانی را برای صحبت کردن، ادعای قدرت خود، و شکوفایی و شفقت به خود: قدرت اثبات‌شده بودن» مهار کنند. با خودت مهربان باش او به همراه همکارش دکتر کریس گرمر، یک برنامه آموزشی با پشتیبانی تجربی به نام «شفقت به خود ذهنی» که توسط هزاران معلم در سراسر جهان آموزش داده می‌شود، ایجاد کرده است. آنها کتاب کار خود-شفقت ذهنی و آموزش برنامه شفقت به خود آگاهانه: راهنمای حرفه ای ها را تالیف کردند. جدیدترین کار او بر چگونگی تعادل بین پذیرش خود و شجاعت ایجاد تغییرات مورد نیاز متمرکز است. برای مطالعه ی خلاصه کتاب شفقت به خود میتوانید به این لینک مراجعه نمایید . متاسفانه تا این لحظه کتاب شفقت به خود نه به صورت PDF و نه به صورت کتاب صوتی ارائه نشده است اما امیدواریم به زودی بتوانیم کتاب PDF شفقت به خود و حتی کتاب صوتی شفقت به خود را از طریق سایت طاقچه در اختیار شما قرار دهیم.


نظرات خوانندگان کتاب شفقت به خود کریستین نف و کریستوفر گرمر :

خواننده اول :

من شنیدم که کریستن نف در کنفرانسی در سال ۲۰۱۶ یک سخنرانی کلیدی ارائه کرد و از آن زمان به بعد طرفدار آن بوده ام (وب سایت او، https://self-compassion.org، منبع خوبی است اگر می خواهید مفهوم شفقت به خود را قبلاً بررسی کنید. . این یک ترکیب کاملاً یکپارچه با درمان پذیرش و تعهد، ذهن آگاهی و رویکردهای بین فردی است که اغلب با بیماران استفاده می کنم. این کتاب واقعاً ترکیبی عالی از آموزش روانی و تمرین است. به اندازه کافی در دسترس است که برخی از افراد می توانند بدون کمک درمانگر از آن استفاده کنند، و به اندازه کافی چالش برانگیز است (به روشی خوب!) برای تعمیق کار درمانی که در حال حاضر تغییرات مثبتی ایجاد می کند. نف و ژرمر چیزها را با مهربانی و بدون حمایت کردن توضیح می دهند و بدون اینکه ساخارین باشند تشویق می کنند. تمرینات خود انعکاس متفکرانه هستند و تمرینات ذهن آگاهی به شیوه ای زیبا و متوالی معرفی می شوند. من از زمانی که آن را خریدم تقریباً دائماً از آن استفاده کرده ام و آن را به طور گسترده توصیه می کنم.

خواننده دو :

این کتاب به من کمک کرد تا یک رشته روزانه ذهن آگاهی و مراقبه را شروع کنم. من احساسات زیادی را کشف کردم که هرگز با آنها برخورد نکرده بودم و فکر می کردم دارم. بسیاری از تمرینات به من کمک کرد تا با خودم محبت و مهربانی کنم. در صورت نیاز دوباره به آن باز خواهم گشت. بسیار توصیه شده.

خواننده سوم :

این به عنوان تکلیف از طرف درمانگرم به من داده شد. من فکر می کنم مفهوم شفقت به خود و ذهن آگاهی چیزهایی هستند که همه باید یاد بگیرند و در زندگی خود بگنجانند. به خصوص کسانی که افسردگی و اضطراب دارند. من تمرین مکعب یخ را خیلی دوست داشتم زیرا به من کمک کرد در حین مدیتیشن تمرکز کنم و واقعاً روی ذهن آگاهی تمرکز کنم. فکر می‌کنم کتاب می‌توانست جذاب‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و مرتبط‌تر باشد. برخی از تمرینات برای شخص من اضافی یا غیر مفید به نظر می رسید.

 

از این نویسنده و مترجم
از این ناشر
نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

Leave a customer review

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
preloader