skip to Main Content

معرفی کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی

کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی

فیزیولوژی یکی از شاخه‌های جذاب و پرطرفدار پیراپزشکی است که بر اساس عملکرد سیستم‌های کار می‌کند و مطالعه اصلی آن در مورد سلول‌ها، بافت‌ها و اندام‌هاست. خلاصه که رشته بسیار مهمیست و دانشجویان این رشته هم از دسته افرادی هستند که باید به آن‌ها کمک کرد تا روز‌به‌روز پیشرفت کنند و به بهترین منابع مطالعاتی دست داشته باشند. بنابراین در این مقاله ما قصد داریم کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی را به شما دانشجوی این رشته معرفی کنیم تا در بالاترین قله‌های موفقیت بدرخشید. با ما همراه باشید.

QR خلاصه فیزیولوژی پزشکی گایتون ۲۰۲۱ | دکتر حائری روحانی

خلاصه فیزیولوژی پزشکی گایتون دکتر حائری آن هم ویرایش ۲۰۲۱ ! ناب و تازه از تنور درآمده، یکی از کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی برای شمایی که دنبال بهترین منابع هستید.

این کتاب آخرین ویرایشی است که تا امروز از این کتاب منتشر شده است؛ پس با خیال راحت آن را تهیه کرده و به مطالب فوق‌العاده‌اش در عین سادگی، حاوی نکات بسیار مهمی در مورد فیزیولوژی پزشکی دسترسی پیدا کنید.

نکته مهم در مورد کتاب خلاصه فیزیولوژی گایتون دکتر حائری محتوای آن است که به شکل یک جروه طراحی شده . معمولا درگیری اصلی دانشجویان با کتاب های حجیم و البته پر محتوای علوم پایه پزشکی این است که خلاصه های آنها یا خیلی خلاصه هستند یا اصلا خلاصه نیستند . برای همین دانشجوها به دنبال جزواتی میروند که معمولا این خصوصیات را دارد .

کتاب خلاصه فیزیولوژی پزشکی گایتون دکتر حائری به‌نحوی نوشته شده که به مطالب اصلی و بنیادی کاملا دسترسی دارد و هیچ یک از مطالب مهم کتاب از قلم نیافتاده است . در واقع این کتاب به‌وسیله‌ی مترجمان کتاب اصلی گایتون که خودشان هم از فیزیولوژی‌دانان برجسته و پژوهشگران علوم زیستی هستند، تهیه و نوشته شده تا دانشجویانی که فرصت کافی برای مطالعه کتب اصلی را ندارند، آن را مطالعه کنند. این کتاب ارزشمند حتی برای آزمون المپیاد زیست شناسی نیز کاملا مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب می‌توانید از این قسمت اقدام کنید.

کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی

فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال ۲۰۲۱ | ترجمه دکتر قاسمی

یکی از کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی، دو جلدی گایتون و هال، ترجمه دکتر قاسمی است که طرفداران بسیاری دارد. آخرین ویرایش فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال را می‌توانید از سایت اشراقیه تهیه کنید. این کتاب منبع اصلی تدریس فیزیولوژی در دانشگاه‌های ایران و بسیاری از کشورهای جهان است. مخصوصا آخرین ترجمه‌ای که از آن، توسط متخصصین رشته همین رشته شده است باعث یکنواختی و یکدستی تمامی کتاب‌های سراسر کشور شده. گایتون از افرادی است که کتاب‌های او در فیزیولوژی غوغا کرده‌اند و دیگر کسی نیست که با آن‌ها آشنایی نداشته باشد. برای آشنایی بیشتر با این فرد می‌توانید از ویکی‌پدیا اقدام کنید.

از ویژگی‌ها و مزایای خاص این کتاب می‌توان به برجسته کردن نکات کلیدی به رنگ قرمز و داشتن معادل‌های فارسی اشاره کرد که مطالعه و درک مطالب را برای شما دانشجویان عزیز بسیار راحت‌تر می‌کند. بماند که این کار چقدر باعث تقویت زبان انگلیسی شما هم می‌شود. پس با مطالعه این کتاب از سری کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی، نه‌تنها به مطالب فوق‌العاده آن دسترسی پیدا می‌کنید، بلکه اگر در جمعی از متخصصان باشید، شما یک سر و دست از بقیه جلوتر هستید و اصطلاحاتی را بلدید که شاید دیگران بلد نباشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه جلد اول می‌توانید از این قسمت و برای تهیه جلد دوم می‌توانید از این قسمت اقدام کنید.

کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی

بانک آزمون فیزیولوژی گایتون ۲۰۲۱ | شامل ۱۱۵۶ سؤال

منبع اصلی این کتاب، فیزیولوژی پزشکی گایتون می‌باشد که خدمتتان معرفی کردیم و یکی از رفرنس‌های اصلی درس فیزیولوژی و از کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی برای دانشجویان علوم پایه و حتی متقاضیان رشته‌های ارشد علوم پزشکی می‌باشد. بانک آزمون فیزیولوژی گایتون ۲۰۲۱ آخرین ویرایش این سری است و می‌تواند مکملی برای مجموعه کتاب گایتون و هال و حتی خلاصه آن باشد چرا که سؤالات فیزیولوژی را همراه با دیدگاه پاتوفیزیولوژی مطرح می‌کند.

خب حالا چرا ما باید این کتاب را مطالعه کنیم؟ بررسی ۱۱۵۶ سوال کار کمی نیست و می‌تواند شما را برای آزمون‌هایی آماده کند که بسیاری نمی‌توانند از آن‌ها عبور کنند! حتی اگر قصد موفقیت در USMLE مرحله ۱ را دارید، باز هم باید این بانک سوال را مطالعه کنید. در این کتاب سؤالات چهار گزینه‌ای به‌صورت طبقه‌بندی شده بر اساس فصول کتاب اصلی آورده شده‌اند و به آن‌ها پاسخ تشریحی داده شده است که دسترسی آسان به مطالب مهم کتاب اصلی را برای مخاطبان خود سهل و آسان گردانده است.

این بانک کتاب شامل ۱۱۵۶ سوال فیزیولوژی برای تمامی مقاطع از کاردانی تا کارشناسی ارشد است که حتی دانشجویان علوم پایه پزشکی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. ما کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی را با دقت فراوان و براساس نیاز دانشجویان انتخاب کرده‌ایم تا بتوانند بهترین نتایج را برایتان به ارمغان آورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب می‌توانید از این قسمت اقدام کنید.

کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی

فیزیولوژی برن و لوی ۲۰۱۸

آخرین کتابی که برای کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی می‌خواهیم به شما معرفی کنیم فیزیولوژی برن و لوی است که احتمالا برای آموزش‌های پزشکی آینده نیز معیار قرار خواهد گرفت. دو کادر «در سطح سلولی» و «در کلینیک» نیز به متن این کتاب افزوده شده که مطالب بسیار مفیدی در زمینه نوسلولی دارد. همچنین در این کتاب می‌توانید موارد کلینیکی در ارتباط با پاتوفیزیولوژی بیماری‌های رایج را مطالعه کنید که به‌تازگی به کتاب افزوده شده‌اند. خب حالا چرا؟ به این دلیل که مطالعه این کادرهای تخصصی باعث می‌شود شما کاملا بر موضوعات و مسائل جدید فیزیولوژی اشراف پیدا کنید.

فیزیولوژی برن و لوی مدت‌هاست با رویکرد علمی دقیق خود، علاقه‌‌مندان و دانشجویان این رشته را مجذوب خود کرده است؛ چرا که با روش توضیح و تدریس مخصوص خود، باعث می‌شود شما به درک عمیق فرآیندهای پویا در بدن انسان برسید. کتاب برن و لوی از کتاب‌های پرفروش فیزیولوژیست و پوشش یکپارچه‌ای بر بیوفیزیک و نوروفیزیولوژی دارد و مشاهدات و نمونه‌های کلیدی تجربی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین طراحی کامل رنگ و آثار هنری این کتاب توانسته نگاهی محتوا محور و البته عمیق به مباحث مربوط به فیزیولوزی داشته باشد که مطمئنا برای شما دانشجوی گرامی بسیار جذاب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب می‌توانید از این قسمت اقدام کنید.

مهم ترین کتاب فیزیولوژی!

همانطور که دیدید در این مقاله هر جا صحبت از فیزیولوژی شد , حرف کتاب فیزیولوژی گایتون بود . این کتاب اصلی ترین و مهم ترین رفرنس فیزیولوژی نه تنها در ایران بلکه در جهان است . فیزیولوژی گایتون و هال که به نام این دو استاد شناخته شده در ویرایش جدید حدود ۱۲۰۰ صفحه است . انتشارات اشراقیه به مانند دوره های قبلی این کتاب را به صورت افست و در سایز وزیری به چاپ رسانده تا شما دانشجویان عزیز که به دنبال خواندن کتاب زبان اصلی فیزیولوژی گایتون هستید بتوانید با قیمتی مناسب این کتاب را تهیه کنید .
در ادامه میتوانید کیفیت چاپ و نوع جلد و جزییات دیگراین کتاب را ملاحظه بفرمایید . کتاب فیزیولوژی گایتون زبان اصلی با چاپ رنگی و در قطع وزیری با کیفیت مشابه ارجینال آماده ارائه میباشد .

سوالات متداول در مورد کتاب‌های پرفروش فیزیولوژی :

آخرین ویرایش کتاب فیزیولوژی گایتون برای چه سالی است ؟

آخرین ویرایش کتاب فیزیولوژی گایتون ( ویرایش چهاردهم ) است که در سال ۲۰۲۱ چاپ شده است

بهترین ترجمه فارسی کتاب گایتون برای کدام انتشارات است ؟

به طور کلی کتاب گایتون ترجمه های زیادی دارد . ولی سه تا از بهترین ترجمه های این کتاب برای انتشارات های اندیشه رفیع , انتشارات اطمینان و انتشارات چهر میباشد . کتاب فیزیولوژی گایتون دکتر شادان | فیزیولوژی گایتون دکتر حائری روحانی و فیزیولوژی گایتون دکتر قاسمی را میتوانید داخل سایت نشر اشراقیه پیدا کنید .

کتاب زبان اصلی فیزیولوژی گایتون در ایران قابل تهیه است ؟

بله , خوشبختانه کتاب فیزیولوژی گایتون با چاپ رنگی و در قطع وزیری به صورت چاپ افست در ایران توسط انتشارات اشراقیه با چاپ رسیده است . برای مشاهده این کتاب میتوانید اینجا را کلیک کنید .

0 دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
preloader