skip to Main Content

خرید کتاب دانشگاهی و پزشکی با تخفیف ویژه

خرید کتاب های پزشکی دانشگاهی از نشر اشراقیه با تخفیف ویژه

خرید کتاب دانشگاهی بخشی جدانشدنی و از ملزومات دانشجویان است. از طرفی انتخاب درست کتاب دانشگاهی و رفرنس‌های موردنظر، همراه با برخورداری از قیمتی مناسب و معقول، ممکن است برای دانشجویان چالش‌برانگیز باشد؛ به‌ویژه برای دانشجویانی که در تهران ساکن نبوده و ممکن است به منابع و کتاب‌های موردنظر خود به شکل خرید حضوری دسترسی نداشته باشند. در این راستا خرید کتاب‌های دانشگاهی به‌صورت آنلاین فرصتی را برای دانشجویان فراهم کرده است تا به‌راحتی به بررسی منابع و کتاب‌های  مختلف در زمینه موردنظر خود پرداخته و به انتخابی درست دست بزنند. از آنجایی که به طور معمول کتاب های پزشکی و دانشگاهی با قیمت های نسبتا بالایی ارائه میشوند , وجود تخفیف‌های ویژه در خریدهای اینترنتی کتاب‌های دانشگاهی و پزشکی، به خرید اینترنتی آسان و سریع، لذتی مضاعف افزوده است.

خرید کتاب‌های دانشگاهی از نشر اشراقیه با تخفیف ویژه

نشر اشراقیه که سال‌هاست به‌صورت تخصصی در زمینه تولید و نشر و البته فروش کتاب‌ها و منابع پزشکی فعالیت دارد با فراهم کردن بستری برای خرید آنلاین کتاب‌های دانشگاهی پزشکی از طریق وب‌سایت خود امکان خریدی امن و آسان را برای دانشجویان برقرار کرده و سه اصل ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت و احترام به‌ وقت مشتری را رکن فعالیت‌های خود قرار داده است. پس اگر سوال شما این است که کتاب های دانشگاهی را از کجا تهیه کنیم ؟ باید بگوییم که با یک کلیک با پاسخ خود فاصله دارید . با کلیک روی سایت خرید کتاب پزشکی نشر اشراقیه .

در سال های اخیر با گسترش هر چه بیشتر بستر های اطلاع رسانی در شبکه های اجتمایی نشر اشراقیه اقدام به معرفی کتاب های جدید و پر فروش حوزه تخصصی پزشکی در اینستاگرام نشر اشراقیه نموده است . توصیه میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و بهتر از کتاب های جدید حوزه پزشکی حتما نشر اشراقیه را در اینستاگرام فالو کنید.

بهره گرفتن از مشاوره در هنگام خرید کتاب‌های دانشگاهی موردنظر خود، پیگیری آنلاین سفارش‌ها، پشتیبانی انلاین و تلفنی ، ارسال پستی به سراسر کشور و برخورداری برخی از کتاب‌های دانشگاهی از تخفیف‌های دائمی و ویژه، تجربه خرید آنلاین امن و راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در ضمن انتشارات کتب پزشکی اشراقیه را میتوانید در کانال تلگرام دنبال کنید تا از جدیدترین تخفیف ها و کد های تخفیف ماهیانه نشر استفاده نمایید .

تخفیف دائمی کتاب‌های افست پزشکی در نشر اشراقیه

با جستجویی ساده در سایت‌های فروش آنلاین کتاب، می‌توانید به مناسب بودن قیمت کتاب‌های افستی که در سایت اشراقیه به فروش می‌رسند پی ببرید. نشر اشراقیه از سال ۱۳۷۵ تا به امروز در حوزه‌ی چاپ کتاب افست و عرضه آن فعالیت مستمر داشته است. این انتشارات در حال حاضر یکی از صادرکنندگان کتاب افست به کشورهای همسایه محسوب می‌شود. علاوه بر مناسب بودن قیمت کتاب‌های افست پزشکی نشر اشراقیه و وجود تخفیف‌های دائمی بر روی این محصولات، می‌توانید نسبت به کیفیت چاپ این کتاب‌ها نیز اطمینان داشته باشید و با خیال راحت جدیدترین کتاب‌های افست پزشکی را سفارش دهید. یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان پزشکی دسترسی به منابع به روز است , از آنجایی که کتاب های پزشکی اکثرا هر ۴ سال یکبار به روز میشوند منابع قدیمی صحت محتوایی خود را از دست میدهند , لذا اطمینان از دسترسی به آخرین ویرایش کتاب های پزشکی یکی از مهم ترین نکات در خرید کتاب افست و ارجینال پزشکی است . برای این منظور میتوانید با نشر اشراقیه تماس حاصل نمایید و یا بر روی شماره تلگرام مجموعه پیام دهید تا همکاران ما به شما جدیدترین کتاب های پزشکی در حوزه مد نظر را معرفی کنند

در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین کتاب‌های افست پزشکی که توسط نشر اشراقیه به چاپ رسیده‌اند می‌پردازیم:

کتاب های افست پزشکی | رفرنس های دانشگاهی معتبر پزشکی

یکی از سوالاتی که ممکن است برای دانشجویان ایجاد شود , معنای واژه ی کتاب افست و تفاوت آن با کتاب ارجینال پزشکی است . در اصطلاح چاپی , کتابی که با استفاده از فایل کتاب اصلی در داخل کشور چاپ میشود به اصطلاح کتاب افست نامیده میشود . البته دو نوع کتاب افست داریم , یکی با عنوان کتاب افست دیجیتالی و دیگری با عنوان کتاب افست تیراژ بالا شناخته میشود .

در ابتدا بهتر است در مورد کتاب افست پزشکی توضیح دهیم . کتاب های افست پزشکی همه با بهترین کیفیت ( مشابه ارجینال ) روی کاغذ تحریر ۷۰ گرم یا ۸۰ گرم در داخل کشور چاپ میشوند . نشر اشراقیه تضمین ویژه ای برای کتاب های افست خود قائل است , چرا که بسیاری از کتابفروشی های پزشکی کشورهای همسایه نظیر عراق , افغانستان و ارمنستان و حتی ترکیه , کتاب های افست پزشکی را از طریق نشر اشراقیه تهیه مینمایند . لذا برای خرید کتاب های افست پزشکی میتوانید با خیالی آسوده از سایت نشر اشراقیه کتاب مورد نظر خود را سفارش دهید .

حالا میرویم سراغ تفاوت نسخه افست : دیجیتال و افست : تیراژ بالا . نسخه های افست دیجیتالی به کتاب های گفته میشود که به صورت تک نسخه با دستگاه های چاپ رنگی دیجیتالی خاص توسط نشر اشراقیه چاپ میشوند . کیفیت چاپ کتاب های دیجیتال بسیار بالاست و از لحاظ کیفیت چاپ بسیار مشابه ارجینال است . کتاب های افست چاپ تیراژ هم به کتاب هایی گفته میشود که در تیراژ های بالا توسط دستگاه های چاپ ۴ رنگ با استفاده از زینک و … چاپ میشوند . مزیت این نوع چاپ قیمت پایین تر آن برای هزینه تولید است , منتها این مدل از چاپ فقط برای کتاب هایی قابل استفاده است که حداقل از آنها ۱۰۰۰ نسخه چاپ شود . بسیاری از کتاب های افست پزشکی تعداد بسیار پایین تری مخاطب دارند , لذا همه به صورت چاپ دیجیتال ارائه میشوند .

در صورتی که در مورد هر نکته ای در رابطه با کتاب های افست سوال داشتید , توصیه میکنیم که از راه های ارتباطی نظیر تلگرام , اینستاگرام یا شماره تماس های نشر با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم پاسخ گوی شما عزیزان باشیم . در ضمن میتوانید در زیر مقاله سوال خودتان را در بخش کامنت بنویسید تا همکاران ما در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

کتاب آناتومی گری برای دانشجویان سه جلدی | Gray for students 2024
کتاب زبان اصلی اورجینال بیوشیمی هارپر 2022

Katzung's Basic and Clinical Pharmacology, 16th Edition کتاب افست زبان اصلی فارماکولوژی کاتزونگ 2024 چاپ رنگی | کاغذ تحریر | دو جلدی
Williams Obstetrics 26e 26th Edition
Junqueira's Basic Histology 17th Edition | بافت شناسی جان کوئیرا 2024
DiPiro's Pharmacotherapy Handbook - 12th Edition پیش فروش کتاب هندبوک فارماکوتراپی دیپیرو

کتاب های دانشگاهی پزشکی | ترجمه و تالیف

علاوه بر کتاب‌های افست می‌توانید از تخفیف‌های ویژه و دائمی کتاب‌های دانشگاهی منتشرشده توسط انتشارات اشراقیه نیز بهره ببرید. در ادامه برخی از تازه‌های نشر اشراقیه را معرفی می‌کنیم:

ترجمه فارسی مقدمه ای بر کلون سازی ژن و آنالیز DNA براون 2021
کتاب کلیات آناتومی دکتر مهدیزاده ویرایش 1403
اطلس تشخیص از طریق زبان
کتاب هماتولوژی هافبراند 2020 - کتاب خون شناسی هافبراند 2020 - ترجمه دکتر مهبد

سوالات متداول

کتاب‌های افست پزشکی با تخفیف را از کجا تهیه کنیم؟

نشر اشراقیه افتخار دارد که از سال ۱۳۷۵ در حوزه‌ی چاپ کتاب افست و عرضه آن فعالیت مستمر داشته است. از طریق سایت نشر اشراقیه می‌توانید جدیدترین کتاب‌های افست پزشکی با بهترین کیفیت چاپ را تهیه کنید.

کتاب‌های دانشگاهی با تخفیف ویژه را از کجا تهیه کنیم؟

با خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی از سایت اشراقیه می‌توانید از تخفیف ویژه بهره‌مند شوید. علاوه بر کتاب‌های افست پزشکی، کتاب‌های منتشرشده توسط انتشارات اشراقیه از تخفیف دائمی برخوردار هستند.

کتاب  های نسخه نویسی پزشکی را از کجا تهیه کنیم؟

کتاب نسخه نویسی دکتر چناری و نسخه نویسی دکتر چافجیری در کنار بسیاری از کتاب های نسخه نویسی دیگر همراه با تخفیف ویژه از طریق سایت نشر اشراقیه قابل تهیه است.

دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
preloader