skip to Main Content

معرفی آزمون جامع بورد ارتقا و دستیاری پزشکی + معرفی رفرنس های آزمون

آزمون جامع بورد ارتقا

آزمون جامع بورد ارتقا، کتاب زبان اصلی بخوانیم یا ترجمه شده؟

قطعا مطالعه کتاب زبان اصلی گزینه بهتری است، اما باید به این چند مورد توجه کنید.

  • دغدغه و مشغله‌های کاری
  • زمان
  • تعداد کتاب‌ها
  • و…

پزشکان آنقدر دغدغه دارند که کم پیش می‌آید بتوانند یک کتاب زبان اصلی را به پایان برسانند. بنابراین مجبور می‌شوند دقیقه نود سراغ کتاب‌های ترجمه شده بروند و در کم‌ترین فرصت آن‌ها را مطالعه کنند. بنابراین ممکن است بسیاری از مطالب مفید را از دست بدهند و نتوانند کتاب‌ها را کامل مطالعه کنند. بنابراین در قدم اول با خودتان روراست باشید. اگر می‌دانید زمان کافی ندارید، از همین ابتدای کار کتاب‌های ترجمه شده را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین رفرنس‌های آزمون جامع بورد ارتقا و آزمون شفاهی آن را خدمتتان معرفی کنیم.

آزمون شفاهی

آخ آخ… آخ از این آزمون‌های شفاهی که سخت‌ترین قسمت هرکاری هستند. یعنی تمام آزمون کتبی و درس‌ خواندن‌ها بماند، آزمون شفاهی هم بماند…! در آزمون جامع بورد ارتقا نیز دقیقا همینطور است.

شما برای کسب آمادگی در آزمون شفاهی آزمون جامع بورد ارتقا که نام دیگر آن آسکی است، باید مانند یک پزشک باتجربه، تمام مطالبی که در این چند سال خوانده‌اید را جمع کنید و با نگاه کردن بیمار، در سریع‌ترین زمان ممکن تشخیص دهید که مشکل او چیست و چطور حل می‌شود.

اما نگران نباشید، با کتاب‌های آمادگی آزمون آسکی آزمون جامع بورد ارتقا، شما می‌توانید بهترین نتیجه را کسب کنید. برای مشاهده این کتاب‌ها می‌توانید از این قسمت اقدام کنید.

با این حال مهم است که کتابی که می‌خوانید زیر نظر هیئت علمی و اساتید دانشگاهی تدوین شده باشد تا بهترین و جامع‌ترین مطالب را داشته باشد. بنابراین ما تعدادی از کتاب‌های برتر زبان اصلی را به شما معرفی می‌کنیم تا کارتان سریع‌تر پیش برود.

رشته کودکان

کتاب آزمون ارتقا تخصصی کودکان ۱۴۰۱

مجموعه پرسش و پاسخ های تشریحی آزمون ارتقا تخصصی – کودکان ۱۴۰۱

ناب و تازه از تنور درآمده!

با کتاب آزمون ارتقا تخصصی کودکان ۱۴۰۱ مجموعه پرسش و پاسخ های تشریحی را از رفرنس اصلی آزمون ارتقا و بورد کودکان، نلسون ۲۰۲۰ و زیر نظر دکتر آذین حاجی علی بیگ و دکتر عفت حسینعلی بیگی مطالعه کنید. برای آشنایی بیشتر با این بزرگوار می‌توانید از طریق ویکی پدیا اقدام کنید.

بانک جامع سوالات Keybook plus ارتقاء و بورد کودکان ( تیر و شهریور ۱۴۰۰ )

«KEY BOOK PLUS آزمون دانشنامه تخصصی ارتقا و بورد کودکان تیر و شهریور ۱۴۰۰ می‌باشد و تالیف دکتر مهرنوش غفاری پور جهرمیست که در سال ۱۴۰۰ توسط انتشارات اندیشه رفیع منتشر شده است. این کتاب دارای ۱۵۰ صفحه است که سوالات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

رشته جراحی

آزمون ارتقا تخصصی جراحی عمومی

کتاب آزمون ارتقا تخصصی جراحی عمومی ۱۴۰۱ مجموعه پرسش و پاسخ های تشریحی | بر اساس رفرنس اصلی آزمون ارتقا و بورد : اصول جراحی شوارتز 2019

اگر طرفدار کتاب‌هایی هستید که تازه چاپ شدند و بهترین مطالب را در بر دارند پس این کتاب مخصوص شماست. از طرفی کتاب آزمون ارتقا تخصصی جراحی عمومی ۱۴۰۱ بر اساس اصول جراحی شوارتز ۲۰۱۹ نوشته شده و دربردارنده مجموعه پرسش و پاسخ‌های تشریحی می‌باشد.

آزمون دانشنامه تخصصی ارتقاء و بورد جراحی تیر و شهریور ۱۴۰۰

کتاب KEY BOOK PLUS | آزمون دانشنامه تخصصی ارتقاء و بورد جراحی تیر و شهریور 1400

این کتاب با نویسندگی دکتر آیدین جمشید بیگی رتبه برتر بورد تخصصی، در سال ۱۴۰۱ توسط انتشارات اندیشه رفیع منتشر شد. این کتاب با استفاده از سوالات مختلف همراه با پاسخ تشریحی سعی دارد منبعی همه جانبه در اختیار دستیاران برای شرکت در امتحان بورد و ارتقاء قرار دهد.

رشته قلب و عروق

رشته ی قلب و عروق یکی از پر تقاضا ترین تخصص های پزشکی در سال های اخیر است , به همین خاطر تالیفات و ترجمه های فراوانی در این حوزه ی تخصصی ارائه شده است . رفرنس اصلی این رشته کتاب قلب و عروق برانوالد ۲۰۲۲ میباشد که ترجمه کامل آن توسط انتشارات آرتین طب به چاپ رسیده است . البته برای متخصصین این رشته مطالعه ی رفرنس زبان اصلی کتاب Heart disease Braunwald بیشتر توصیه میشود .

پیش فروش ترجمه کامل بیماری های قلبی برانوالد۲۰۲۲

مجموعه سوالات این رشته هم به صورت سوالات تخصصی موجود است :

کتاب مجموعه سوالات آزمون بورد و ارتقا بیماری های قلب و عروق ۱۴۰۰

کتاب مجموعه سوالات آزمون بورد و ارتقا بیماری های قلب و عروق 1400

رشته زنان و زایمان

رفرنس های اصلی آزمون های بورد و ارتقا زنان و زایمان کتاب های مامایی ویلیامز , جراحی های زنان تلیندز , اندوکرینولوژی اسپیروف و بیماری های زنان برک و نواک است .

مجموعه سوالات آزمون های بورد و ارتقا زنان و زایمان هم توسط انتشارات های مختلفی به چاپ رسیده است

کتاب مجموعه سوالات بورد و ارتقا زنان و زایمان ۱۴۰۰

KEY BOOK PLUS کتاب آزمون ارتقاء و بورد زنان و زایمان 1400

رشته مغز و اعصاب

رفرنس های اصلی رشته نورولوژی یا همان مغز و اعصاب , کتاب های نورولوژی آدامز و نورولوژی مریت است که ویراست های جدید آنها در چند جلد به فارسی ترجمه شده است .

برای آشنایی با رفرنس های هر یک از رشته های تخصصی پزشکی و دستیاری به این لینک مراجعه بفرمایید .

0 دیدگاه

نظرات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
preloader