skip to Main Content

دایره‌المعارف اعتیاد و مواد مخدر

موجود

تعداد

۹۰۰,۰۰۰ ریال

قیمت منصفانه

ارسال سریع

تنوع و کیفیت بالا

پشتیبانی و پاسخگویی

مشخصات
ناشر
شابک

9789644960471

ویراست

ویراست اول

نوبت چاپ

1

قطع

وزیری

تعداد صفحات

240

نقد و بررسی اجمالی

دایره‌المعارف اعتیاد و مواد مخدر

 

خرید کتلاب دایره‌المعارف اعتیاد و مواد مخدر

نویسنده: دکتر آذر ماهیار، دکتر سیما نوحی

مقدمه ای بر نوروبیولوژی اعتیاد

امروزه وحشت از اعتیاد و مواد مخدر، گریبان‌گیر بسیاری از خانواده‌های کشور ماست. با توجه به اینکه درصد بالایی از جمعیت کشور ما را جوانان تشکیل می‌دهند و مواد محرک و مخدر به‌صورتی وسیع، با تنوع زیاد و گاه با بهایی بسیار ارزان در بازارهای پنهانی قابل تهیه است، اعتیاد به یکی از معضلات جدی اجتماع تبدیل گردیده. گمان می‌رود با احتساب خانواده هر یک از معتادان، مابا رقم‌های وسیع‌تری از ارقام اعلام شده ۲/۵ میلیون نفر، از گرفتاران در این شبکه پیچیده، سر و کار خواهیم داشت.
بدین سبب ساختار این کتاب به‌نحوی تنظیم گردیده که کلیه مواد موجود، به همراه سوء مصرف، بیش‌مصرفی، مسمومیت و سایر نکات علمی، به ساده‌ترین روش و بدون اتلاف وقت، در هر صفحه آمده است. علاوه بر آن، تاریخچه خواندنی مواد و اعتیاد به آن، از قرن‌ها پیش تا به امروز (شامل: کشت و توزیع، ساخت و پرداخت، سایر معضلات جهانی و فرم های مبارزه با آن) و بسیاری مطالب خواندنی دیگر در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.
نویسندگان این کتاب، دکتر ماهیار آذر و دکتر سیما نوحی، دانشیاران دانشگاه در رشته روان پزشکی و علوم رفتاری هستند و تاکنون افزون بر بیست عنوان کتاب در زمینه آسیب‌های اجتماعی، در طی بیش از ۳۰ سال فعالیت در این زمینه، تألیف و ترجمه کرده‌اند.

 

نوبت چاپ ۴
سال انتشار ۱۳۹۸
سال انتشار میلادی ۰
شابک ۹۷۸۹۶۴۴۹۶۰۴۷۱
قطع کتاب رقعی
جلد کتاب شومیز
تعداد صفحه ۲۴۰ صفحه
وزن ۲۶۶ گرم
از این ناشر
نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

Leave a customer review

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top